nightflyers Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 Elkjøp har fått inn første ladning med W995. Pris: 4495,- 1 stk er bestilt;)
Panic Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 Sikker på de har den inne på lager? De fleste andre nettbutikkene får den ikke før slutten av måneden!
nightflyers Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Skrevet 5. mai 2009 Se elkjop.no Har bestilt en og fått bekreftelse på at den er på lager iallefall...
Havardv Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 Elkjøp får tak i den ja. I følge programmet vi bruker for å bestille varer er release-datoen i dag, noe jeg mener et par andre nettbutikker og har meldt? Men er det noen som vet sånn ca når den kommer med lås? Er ikke så nøye hvilken, men helst Tele2 Må kjøpe telefon asap og med lås blir det jo billigere, men gidder ikke vente dersom jeg må vente for lenge
Plusle Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Dere som har bestilt, har dere fått leveringsdato? Jeg snakket nemlig med en svenske på kundeservice der som sa at den først kom på lager neste tirsdag og så tok det 3-5 dager å få den tilsendt. Men kunne ikke si om datoen er bekreftet eller ikke.
gilla Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Jeg snakket også med kundeservice og det ble bekrefeftet att den var på lager i sort og sølv. Jeg bestillte 1 stk i sort og den går med første postforsendelse i morgen (07.05.2009). Jeg har fått ordre bekreftelse, men jeg kan ikke se noen datoer el. for levering. Må si jeg er litt skeptisk, men velger å tro att alt er i orden...
gilla Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 ....og som forventet var ikke alt i orden. Den ble ikke sendt i dag som lovet. Men de "hadde hatt den" på lager.
gilla Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Har nå snakket med Sony Ericsson og de sier denne telefonen blir sendt ut først i uke 25. Så att Elkjøp har/har hatt W995 på lager kan ikke stemme. Kontaktet Elkjøp igjen og nå kunne de bekrefte att W995 ikke var/hadde vert på lager. De skyldte på en datafeil... skulle kanskje ikke ha fnyst til meg når jeg spurte om det virkelig var tilfelle att telefonen var på lager. Telefon avbestillt.
Panic Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 En av grunnene til at jeg sjelden handler hos elkjøp. Hvorfor skulle de ha den inne når det fortsatt står på sony ericsson sine nettsider at den ikke har kommet ut til butikkene ennå. Ser at de fleste nettbutikkene har forventet leveranse i begynnelsen av juni! Noe som høres mye mer fornuftig ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå