BlueEAGLE Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 For meg så er ikke dette et spørsmål om hvor mange TK en spiller har men hvordan de oppstår. Hvis du knerter _en_ kar fordi han fikk helikopteret før deg så er det grunn til en streng reaksjon. Hvis du knerter 10 stykker ved å bomme med et bomberegn fra fly så er det knapt en advarsel (med mindre dette er noe som helt tydelig blir gjort med overlegg)
Argument Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 For meg så er ikke dette et spørsmål om hvor mange TK en spiller har men hvordan de oppstår. Hvis du knerter _en_ kar fordi han fikk helikopteret før deg så er det grunn til en streng reaksjon. Hvis du knerter 10 stykker ved å bomme med et bomberegn fra fly så er det knapt en advarsel (med mindre dette er noe som helt tydelig blir gjort med overlegg) Nettopp. På TV2 servere blir man bannet hvis man teamkiller med vilje. Hvis dette ikke var en regel, ville det vært kaos på serverne. Folk som teamkiller, cheater, hacker og slikt blir bare bannet hvis man har sikre bevis. Battlerecorder er et godt hjelpemiddel Før jeg ble admin på TV2 servere valgte jeg å spille nesten bare på TV2. Dette på grunn av gode regler bla. Hvis man ble skutt ut av cocpit av en lagkamerat med M95, stod det ofte en admin og passet på. Men dere som faktisk liker tk - for guds skyld, bare hold dere på Gotland servere...
treeHugger123 Skrevet 29. mai 2009 Skrevet 29. mai 2009 For meg så er ikke dette et spørsmål om hvor mange TK en spiller har men hvordan de oppstår. Hvis du knerter _en_ kar fordi han fikk helikopteret før deg så er det grunn til en streng reaksjon. Hvis du knerter 10 stykker ved å bomme med et bomberegn fra fly så er det knapt en advarsel (med mindre dette er noe som helt tydelig blir gjort med overlegg) Nettopp. På TV2 servere blir man bannet hvis man teamkiller med vilje. Hvis dette ikke var en regel, ville det vært kaos på serverne. Folk som teamkiller, cheater, hacker og slikt blir bare bannet hvis man har sikre bevis. Battlerecorder er et godt hjelpemiddel Før jeg ble admin på TV2 servere valgte jeg å spille nesten bare på TV2. Dette på grunn av gode regler bla. Hvis man ble skutt ut av cocpit av en lagkamerat med M95, stod det ofte en admin og passet på. Men dere som faktisk liker tk - for guds skyld, bare hold dere på Gotland servere... Ååååneeeeiii!!!!! er du seriøs!!! Det er jo tragisk å høre på!
lassaron-jon Skrevet 1. juni 2009 Skrevet 1. juni 2009 For å vere heilt ærlig - om ikkje folk skjønner Tegninga etter 1 vekers ban høyrer dei ikkje heime på Tv2...
BlueEAGLE Skrevet 1. juni 2009 Skrevet 1. juni 2009 Ååååneeeeiii!!!!! er du seriøs!!! Det er jo tragisk å høre på! Har du lyst til å være mer presis med tanke på hva som er tragisk?
Movieheart Skrevet 3. juni 2009 Skrevet 3. juni 2009 Noen som vet hvor man kan skjekke hvor lenge man er bannet? Ble banna nå nettopp, men vet ikke hvor lenge.
treeHugger123 Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Noen som vet hvor man kan skjekke hvor lenge man er bannet? Ble banna nå nettopp, men vet ikke hvor lenge. Sikkert for evig og alltid..
Argument Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Noen som vet hvor man kan skjekke hvor lenge man er bannet? Ble banna nå nettopp, men vet ikke hvor lenge. Hvis det er teamkill du er bannet for: 1. gang - 3 dager 2. gang - 1 uker 3. gang - 2 uker 4. gang - Perm. Tror det er 24 timer hvis du er bannet av admin ingame. Og "yngvenot": Unødvendig og usakelig.
treeHugger123 Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Men dere som faktisk liker tk - for guds skyld, bare hold dere på Gotland servere... ehmr ehmr... Du bør vurdere hva du sier. Hvis det ikke er usaklig, så vet ikke jeg.
Argument Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Men dere som faktisk liker tk - for guds skyld, bare hold dere på Gotland servere... ehmr ehmr... Du bør vurdere hva du sier. Hvis det ikke er usaklig, så vet ikke jeg. Kan du kanskje utdype deg litt mer slik at jeg forstår hva du mener er usaklig?
treeHugger123 Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Men dere som faktisk liker tk - for guds skyld, bare hold dere på Gotland servere... ehmr ehmr... Du bør vurdere hva du sier. Hvis det ikke er usaklig, så vet ikke jeg. Kan du kanskje utdype deg litt mer slik at jeg forstår hva du mener er usaklig? Tenk no litt selv da... er ikke det usakelig å si at de som TK'er kan bare gå på gotland servere... Hvis du har spilt på gotland før vet du godt at det ikke er mye Tk'ere der. Gotland har minst like høy standard som TV2. Derfor er det usakelig å si at de som liker TK kan holde seg på gotland. Du vet godt hva jeg mener "Argument". Vi trenger ikke å diskutere det engang
Hunterz Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Ååååneeeeiii!!!!! er du seriøs!!! Det er jo tragisk å høre på! Sikkert for evig og alltid.. Den eneste som er usaklig her er faktisk deg yngvenot. Hvis du mener at Gotland holder like høy standard som TV2, hvorfor klager du sånn på dem da?
Argument Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Men dere som faktisk liker tk - for guds skyld, bare hold dere på Gotland servere... ehmr ehmr... Du bør vurdere hva du sier. Hvis det ikke er usaklig, så vet ikke jeg. Kan du kanskje utdype deg litt mer slik at jeg forstår hva du mener er usaklig? Tenk no litt selv da... er ikke det usakelig å si at de som TK'er kan bare gå på gotland servere... Hvis du har spilt på gotland før vet du godt at det ikke er mye Tk'ere der. Gotland har minst like høy standard som TV2. Derfor er det usakelig å si at de som liker TK kan holde seg på gotland. Du vet godt hva jeg mener "Argument". Vi trenger ikke å diskutere det engang Jeg har egentlig ingen interresse å diskutere med deg. Var faktisk veldig nært å ignorere deg etter usaklige innlegg. Her er noe du sa på forrige side: Spill på Gotland serverene. Admins er bedre der, og det er mange noobs Jeg vil si at Gotland er mye mye mye bedre enn Tv2... Der er det ihvertfall ikke admins som banner for 1 tk... Og nei! det er ikke fler "noobs" på gotland enn det er på Tv2.
treeHugger123 Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 (endret) Jeg har egentlig ingen interresse å diskutere med deg. Var faktisk veldig nært å ignorere deg etter usaklige innlegg. Jeg har kanskje ikke vært den mest saklige innpå her, men vi kan alle si oss enig at dette Men dere som faktisk liker tk - for guds skyld, bare hold dere på Gotland servere... er usaklig. og at Tv2 banner for 1 TK er også på en måte korrekt, men jeg dro det kanskje litt på spissen. --------------------------------------------------------------------------- Men uansett "ARGUMENT".... nå runder vi av denne diskusjonen eller? Og hvis du finner dette innlegget usaklig kan du prøve å ignorere det... noe som du prøvde tidligere. Endret 5. juni 2009 av yngvenot
MaCh Skrevet 5. juli 2009 Skrevet 5. juli 2009 (endret) Problemet er at nesten alle servere bruker AutoAdmin programmer, som mer enn gjerne banner deg etter 3 teamkills. Jeg har nesten sluttet å spille Sniper siden folk er idioter og humper claymorene mine som ville hunder. Og i tilegg får jeg punish pga av det. Men men. Hva vet jeg. Har ikke spilt på TV2 serverne på årevis - Jeg spiller med patch 1.0 på -UEF- serverne, og kun Infantry Only. Er så møkklei av at det sitter en eller annen klovn i et fly eller helikopter og voldtar alt. Da spiller jeg heller Karkand som spec ops og koser meg med 15-20 kill streaks. G36C'en eier! Endret 5. juli 2009 av MaCh
Argument Skrevet 7. juli 2009 Skrevet 7. juli 2009 Tror du får autokick fra tv2 servere når du har negativ score på -50. Du blir ikke drept av vennlig claymore på tv2
Bushmills Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 Skjønner det er like ville tilstander som for 2 år siden da jeg sluttet. :!: Ble bannet fra alle TV2-serverne en gang (aner ikke hvorfor, men pytt pytt) Husker jeg brukte Rubberducky 64p på Karkand elns. Er det fortsatt _mange_ som aimboter? (sånn generelt)
Dernel Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 høh høh høh... Det er for dumt folkens. Jeg har vært bannet fra Tv2 i ca et halvår nå. Det var for 1 TK. JA! 1 TK... jeg tror det var admin jeg skjøt, men herregud. TV2 er LAMO!!!! TV2 er og vil alltid bli lame servere. Spill heller på 24/7, de fleste serverne der er ikke overfylt av 12-åringer.
Argument Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 Fint at du begrunner hvorfor TV2 servere er lame, Dernel... Skjønner det er like ville tilstander som for 2 år siden da jeg sluttet. :!: Ble bannet fra alle TV2-serverne en gang (aner ikke hvorfor, men pytt pytt) Husker jeg brukte Rubberducky 64p på Karkand elns. Er det fortsatt _mange_ som aimboter? (sånn generelt) Spør på Klagemuren om du kan få en sjanse til. Spillere bruker å få en sjanse til om det er lenge siden de ble permanent bannet (om det ikke er cheat eller padding det er snakk om). Det er ganske mange som bruker cheat nå for tiden, men admins på battle.no er våkne og veldig flink til å huke ut skittne spillere. I gjennomsnitt bannes rundt 5 cheatere hver dag fra serverne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå