antilope118 Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 (endret) Når jeg skal joine en server står det "invalid cd-key" det er ikke noe pirat tull dette er den versjonen jeg selv har kjøpt.. skjønner ikke dette, noen som vet hva jeg kan gjøre? kontakte ea, om endring i .reg fil eller noe?? HJELP?? damn! Endret 5. mai 2009 av antilope118
antilope118 Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Skrevet 5. mai 2009 http://itpro.no/supportforum/index.php?showtopic=57335 Patching Failed: Start patchen fra skrivebordet Crash to desktop ved start av spillet: Installèr nyeste skjermkortdrivere Crash to desktop ved spilling: Sett terrain-instillingene til medium PB Kick, Loosing key packets/no packet flow: Last ned Punkbuster Updater fra www.evenbalance.com, og installèr oppdateringene til BF manuelt derifra. Kastet ut ved "Join Game" eller lignende: Kjør BF2 som administrator (Høyreklikk på snarvei, Kjør som admin) Bakken får samme farge som himmelen: Skyldes at du har vært i Windowsen mens banen loader Invalid Memory Image: Gå til C:\WINDOWS\System32\Drivers og slett filen oreans32.sys. Restart maskinen. Gresset/Bakken blinker: Gå ut i Windowsen og tilbake til spillet Invalid CD-Key eller lignende: Gå inn i BF2-mappen din--->Support--->Gå inn på Battlefield2_code.exe og skriv inn CD-keyen din på nytt her. Hvis det ikke funker, prøver du: Klikk start, kjør/run, skriv inn regedit. Finn fram til HKEY Local Machine/Software/Electronic Arts/EA/Battlefield 2/ergc Høyreklikk på verdien som dukker opp i høresiden, og velg endre/change. Da kommer det opp et lang siffer. Sett inn x9392 helt til venstre for sifret. Så klikker du OK, og går ut av regedit.
treeHugger123 Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 jeg pleier bare å patche så funker alt helt fint. har hatt problemet selv noen ganger. som oftes skyldes det at du er på en annen brukerkonto( i Windows xp/vista) Cd keyen er kryptert til den brukeren du installerte spillet på. mitt tips er å bare patche.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå