UUnreal Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Jeg har ett program som ikke kommer på nett, men jeg må åpne noen porter på routeren for å få det til. Hvordan kan jeg finne det ut hvilke porter det programmet kjører på?
THx1138 Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 Står gjerne i manualen til programmet/spillet. Uansett burde være en lett sak å søke på feks: port "programmet det gjelder" Men jeg synes det er litt merkelig at du må manuelt åpne de portene, burde da være åpnet da du installerte det. Men ved å trykke F1 skal jo Hjelp dukke opp, burde da stå noe der. Ellers er jo å finne et forum for programmet du tenker på, evt. hjemmesiden deres. Men dette er vel litt opplagt?
UUnreal Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Skrevet 5. mai 2009 Står gjerne i manualen til programmet/spillet.Uansett burde være en lett sak å søke på feks: port "programmet det gjelder" Men jeg synes det er litt merkelig at du må manuelt åpne de portene, burde da være åpnet da du installerte det. Men ved å trykke F1 skal jo Hjelp dukke opp, burde da stå noe der. Ellers er jo å finne et forum for programmet du tenker på, evt. hjemmesiden deres. Men dette er vel litt opplagt? Jeg har sjekket hjememsider o.s.v. men lite info å få der. Derfor må jeg spørre på forum. alt er ikke så opplagt som man skal ha det til desverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå