Gå til innhold

Mobil som kan være koblet til exchange og brukes hele dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Lurer på om det finnes en mobil som har mulighet for å være koblet til exchange hele dagen og brukes masse da min nokia n96 går tom for batteri på under en dag med litt ringing og mail sms.

Hvis noen vet om en telefon som kan holde en dag eller mer si gjerne i fra vil helst ha en nokia, men er åpen for alle merker!

Takker på forhånd for svar:)

mvh

Jan Christer

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei

Lurer på om det finnes en mobil som har mulighet for å være koblet til exchange hele dagen og brukes masse da min nokia n96 går tom for batteri på under en dag med litt ringing og mail sms.

Hvis noen vet om en telefon som kan holde en dag eller mer si gjerne i fra vil helst ha en nokia, men er åpen for alle merker!

Takker på forhånd for svar:)

mvh

Jan Christer

Jeg har mye rart å si om min HTC Touch HD, men den lever en dag med meg, og har bra exchangestøtte. (Dog, som telefon suger den)

Skrevet

Hvis den suger som telefon blir den litt ubrukelig for meg da jeg bruker den like mye som telefon..

Men skal se på den og se om den kan være brukbar

Skrevet

iPhone har exchangestøtte via push-funksjonen.

Da er man koplet opp mot exchange hele dagen, men bruker veldig lite strøm.

Push-funksjonen bruker oppunder 20% mer strøm, så siden min varer ca. fem dager, må jeg nok regne med å trekke fra ca. en dag.

Skrevet

Det er jo ikke så ille. da holder den vel rundt en dag for meg med ringing sms og mail. skal sjekke ut den.

Noen som vet hvor lenge xperia x1 kan holde på batteriet? eller andre med qwerty tastatur som har like bra batteritid?

Gjest Slettet-fsaSP0zV
Skrevet

Alle (de jeg har prøvd) smartphones med Windows Mobile har enkel og stabil exchangestøtte. Min HTC har WLAN og GPRS, og velge WLAN først dersom den finner et kjent nett i nærheten (hjemme, jobben, BurgerKing etc).

Som telefon er den bare helt middels, det er jo en PC som det går an å ringe med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...