Inc Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Synes jeg har vært flink med dette bildet. *klapper seg selv på skulderen* Endret 3. mai 2009 av Inc Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Dette var flott , med en fin innramming, men jeg likte ikke vignetten rundt. Endret 3. mai 2009 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
joakimahj Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Er det du som har tatt bildet? Isåfall var det veldig, veldig fint. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Meg som er fotograf ja. Vignetten kom litt mer tydelig fram her enn på min maskin ser det ut som.. pyt pyt Lenke til kommentar
joakimahj Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Det her kan du virkelig tjene penger på. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Det her kan du virkelig tjene penger på. Jaha, hva byr du ? Lenke til kommentar
joakimahj Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Er ikke så sikker på meg, men da tenkte jeg på andre som har interesser fra bilder. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Meget lekkert. Synes det ble en fin "ramme" på motivet. Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Dette var rett og slett pent. Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Det er pent. Skal jeg pirke på noe så må det være den nærmeste uteavfokus blomsten tar litt mye oppmerksomhet. Og det ene "bakgrunnsbladet" kolliderer med de hvite og grønne bladene til hovedmotivet. + att den røde blomsten er nesten sentrert. Burde kansje vært helt i senter når den er så nær? Vignetteringen syns jeg kledde bildet. Er med på å få fram hovedmotivet og lager en lun ommramming med god dybde. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Fine og smoothe farger. Ikke noe særlig å utsette her. Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Likte dette godt, ikke så mye mer å si i grunn. Fin inramming med de andre blomstene. Lenke til kommentar
Con Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Likte dette veldig godt Fine farger. Likte innrammingen. Lenke til kommentar
sollie Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Hiver meg på her jeg og, veldig fint, litt drømmende igrunn. Nesten så jeg ser for meg en form for animasjon at bildet zoomer sakte nærmere mens blomsten åpner seg opp. Litt OT.Så litt på de andre bildene dine,(foto22) de 2 bildene av crossere som lander/kjører i vann var skikkelig kule. Om du croper nr 7 så har du et bilde i bilde der, bare av sølespruten. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Kunne sett ut som det var lagd i illustrator. Veldig fint fanget Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Rammen rundt motivet er veldig fin. Fargene er veldig bra. Bakgrunnen er anonym, noe som jeg syns gjør seg bra i bildet. Veldig, veldig fint fotografi! Gratulerer med et blinkskudd!!! ->Natrium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå