Rayline TWB Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Søkte om dette både her på forumet og på UESPWiki, men fant ikke svaret. Dette er andre gangen jeg spiller Oblivion (med Expansion pakkene), så jeg burde egentlig ha husket dette, men det gjør jeg altså da ikke. Døra til Aurelinwae er stengt, og var det ikke slik at hun ikke var tilgjengelig før en viss level eller merchandise skill? Har bla. Frostcrag Spire installert, og jeg ønsker da å starte innredningen av tårnet, og da må jeg jo til henne, men døra er konstant lukket - så jeg syntes å huske at man måtte vente til et eller annet level eller merchandise sill. Husker jeg riktig??
FreezedOil Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 (endret) Søkte om dette både her på forumet og på UESPWiki, men fant ikke svaret. Dette er andre gangen jeg spiller Oblivion (med Expansion pakkene), så jeg burde egentlig ha husket dette, men det gjør jeg altså da ikke. Døra til Aurelinwae er stengt, og var det ikke slik at hun ikke var tilgjengelig før en viss level eller merchandise skill? Har bla. Frostcrag Spire installert, og jeg ønsker da å starte innredningen av tårnet, og da må jeg jo til henne, men døra er konstant lukket - så jeg syntes å huske at man måtte vente til et eller annet level eller merchandise sill. Husker jeg riktig?? Jeg vet hvorfor, du spiller med fighters stronghold ikkesant? det gjør sånn at mystic epoium ikke har noe eier og at : døra blir lukket permanent, alt inni sjappa er nå lovlig og ta.. bare lås opp.. han fyren inni vill uanset prøve å få deg ut da.. men gå opp og lås opp ope etasjen sånn at han fyren slutter å låse inngang døra hele tia ( etter du har låst den opp ) du vill forsatt kunne selge og kjøpe fra de to mellom 8am til 8pm vis hun dama kommer inn ( lås opp inngang døra ) men istede for å kødde rundt sånn kan du innstalere en patch: http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=9969 den patchen vill løse ditt problem. Endret 2. mai 2009 av FreezedOil
Rayline TWB Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Skrevet 2. mai 2009 Ahhhh, ja det stemmer det. Jeg har Fighters Stronghold installert også. Jeg følger oppskriften din, og når du nevner det så husker jeg at det var slik forrige gang jeg spilte også. Takk for linken til UO- patchen...:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå