Gå til innhold

Fordeler med Iphone


Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe en Iphone til ektefellen min.

i den forbindelse har jeg noen spørsmål, som jeg håper noen kan svare på.

Er det slik hvis man kjøper nå, kan man da oppgradere senere. Har lest at det kommer en ny versjon med mms senere i sommer. Er det lurt å vente eller kan man som sagt oppgradere.

Finnes det mange programmer å laste ned på app store ?

deriblant spill eks. kabaler ?

Er det andre fordeler med iphone ?

Fint om noen kan svare eller vise til sider hvor det står en del om dette.

blir taknemlig fir svar :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei

 

 

ja du kan oppgradere. det vil antageligvis kommen en ny iphone etterhvert men programvaren vil være tilgjengelig for oppgradering av tidligere modeller.

 

uten at jeg har noe eksakt tall til deg så må jeg bare svare: ja det e mange apps i appstore.

inklusivt kabal. :)

 

når det kommer til fordeler må jeg bare at jeg rett og slett bare ble forelsket når jeg fikk min iphone. det med å slippe og bla gjennom flere menyer for og finne det man skal ha. man kan sortere applikasjonene slik at de du bruker mest er lettest tilgjengelig.

bra wifi dekning. raskt 3g(og umerkbart automatisk skifting mellom disse). helt brukbare muligheter til og surfe. og bra epostprogram.

kameraet er ikke verdens beste. men går ann og bruke.

savner skikkelig mms men det kommer snart nå.

 

har ikke angret på kjøp av min ihvertfall

Lenke til kommentar
hei

 

 

ja du kan oppgradere. det vil antageligvis kommen en ny iphone etterhvert men programvaren vil være tilgjengelig for oppgradering av tidligere modeller.

 

uten at jeg har noe eksakt tall til deg så må jeg bare svare: ja det e mange apps i appstore.

inklusivt kabal. :)

 

når det kommer til fordeler må jeg bare at jeg rett og slett bare ble forelsket når jeg fikk min iphone. det med å slippe og bla gjennom flere menyer for og finne det man skal ha. man kan sortere applikasjonene slik at de du bruker mest er lettest tilgjengelig.

bra wifi dekning. raskt 3g(og umerkbart automatisk skifting mellom disse). helt brukbare muligheter til og surfe. og bra epostprogram.

kameraet er ikke verdens beste. men går ann og bruke.

savner skikkelig mms men det kommer snart nå.

 

har ikke angret på kjøp av min ihvertfall

 

 

Tusen takk for god hjelp. da skal jeg seriøst vurdere dette :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...