Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

D-Link DIR-655 problem


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prøv eldre firmware, fungerer det ikke kan du gå på den amerikanske hjemmesiden og legge inn deres firmware

Det er ikke mulig den reseter seg for fort til at jeg kan komme meg inn på den

Nå er jeg så lei av D-link 655 at det er like før den er på veg ut av vinduet fra leiligheten min i 5 etarsje!

Endret av Jonfr
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Har du prøvd å resette den til fabrikk-default.

 

Finnes det 1.22 Firmware til DIR-655. Jeg finner bare 1.21.

 

Kan jo være at trådstarter tror at man må oppgradere firmware (det er *feil*), og heller ikke forstår at det finnes ulike varianter av Dlink produkter til ulike markeder.

Som ikke er kompatible mht firmware.

Bare en tanke. :)

Lenke til kommentar
Har du prøvd å resette den til fabrikk-default.

 

Finnes det 1.22 Firmware til DIR-655. Jeg finner bare 1.21.

Når man skal resete ruteren skal man holde inn resetknappen bak i 10 sec. Det hjalp ikke.

Den var fortsat V1.22

 

Hvis jeg må inn på ruteren hvor kan jeg kilkke da?

Ruteren reseter seg etter 2min eler 30 sec så jeg må vite hvor jeg skal klikke

 

Jeg er desperat etter hjelp

Endret av Jonfr
Lenke til kommentar

Først laster du ned en eldre versjon av firmvare, f.eks 1.20EU (den bør i alle fall være stabil). Du finner et utvalg her, eller her.

 

Kobl deg opp mot ruter ved hjelp av kabel (NB! bruk alltid kabel ved oppdatering av firmware). Logg deg inn, velg Tools, Firmvare og Firmware upgrade. Last opp firmvare fila og følge instruksjonene.

 

Om ikke dette heller hjelper, så har du nok på en eller annen måte klart å "kludre" til boksen sist du oppgraderte, og det er ikke annet enn å kontakte D-link.

Lenke til kommentar
Først laster du ned en eldre versjon av firmvare, f.eks 1.20EU (den bør i alle fall være stabil). Du finner et utvalg her, eller her.

 

Kobl deg opp mot ruter ved hjelp av kabel (NB! bruk alltid kabel ved oppdatering av firmware). Logg deg inn, velg Tools, Firmvare og Firmware upgrade. Last opp firmvare fila og følge instruksjonene.

 

Om ikke dette heller hjelper, så har du nok på en eller annen måte klart å "kludre" til boksen sist du oppgraderte, og det er ikke annet enn å kontakte D-link.

Jeg lastet opp den amerikanske 1.21 versjonen denn ser ut til og fungere.

Men nå får jeg opp melingen "Blocked incoming TCP packet from 195.18.221.145:80 to 84.52.243.185:53942 as FIN:ACK received but there is no active connection" på loggen hvordan løser jeg den?

Btw Er Google nede eller er det bare min PC?

Endret av Jonfr
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...