Gå til innhold

TrackMania Nation Forever Vs. Midtown Madness ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten diskusjon her som jeg egentlig syns er latterlig; hva er best av Midtown Madness og TrackMania Nations Forever? xD

Jeg vil bare ha deres mening for å prøve å kunne forstå åssen noen kan tro at Midtown Madness er bedre enn TrackMania Nations Forever. :)

Eksempel video av Midtown Madness:

Eksempel video av TrackMania Nations Forever:

http://www.youtube.com/watch?v=GVcWrBr-Ea0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trackmania og Midtown Madness er jo ganske vanskelige å sammenlinge da. TMNF er jo et racingspill med ekstrem fart, stunts, lage sine egne baner og multiplayer som drivkraft.

Midtown Madness er et mer "Free Roam" spill, hvor du gjør oppdrag i en storby, med purk, folk og ingen eller begrenset multiplayerdel(kan ta feil på denne).

Som sagt, spillene er nokså forskjellige, men er det et av spillene jeg foretrekker å spille, så blir det TMNF, med argumentrer ovenfor.

Skrevet

Ja, det har du helt rett i. Vi kom bare i en diskusjon om dette og jeg syns det er helt latterlig og si at Midtown Madness, som i bilspill, er et bedre spill.

Jeg mener, flere folk spiller det(og det burde være en grunn for det), bedre grafikk, "større", gratis og bedre gameplay.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...