Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger råd om hva jeg skal gjøre


Gjest Guest_jente22_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_jente22_*

For å gjøre en lang historie, kort:

 

Typen min gjorde det slutt for ca 3 uker siden fordi han plutselig har lyst til å studere i en annen by enn meg. Jeg hadde ikke lyst til å bli med han til denne byen, i tillegg har forholdet bare gått nedover, så jeg forstår avgjørelsen hans, selvom det har vært vondt. Saken er at jeg rota litt med en gutt jeg kjenner og liker godt for 2 dager siden. Vi kyssa maks i 1 minutt kanskje. I går fikk jeg en melding av eksen hvor han skrev at han angret og ikke ville flytte fra meg allikevel. Jeg vil gjerne få forholdt til å funke igjen, men skal jeg fortelle han om han gutten jeg rota med?

På en måte føler jeg at jeg burde gjøre det, men på en annen måte så var det han som gjorde det slutt...

 

Hva mener dere? Hvis jeg burde fortelle han det, så må det komme frem nå... Jeg vet han ville blitt veldig lei seg hvis han fikk vite det.

 

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når typen din har gjort det slutt med deg er du fri til å gjøre hva du vil. Om du da finner deg en annen kar etterpå og koser deg litt med han, så mener jeg deter din sak. Typen trenger ikke vite om hva du gjorde etter at forholdet var over dersom du mener dette vil påvirke et eventuelt nytt forsøk på å være sammen.

Hvis du vil gi han en sjangse til så kjør på og hold kjeft om han andre. Det er irrelevant og det å fortelle om det vil nok bare skade mer enn det har noen hensikt.

Lenke til kommentar

Den var litt vanskelig, du.. Jeg tror at jeg kanskje ville ventet med å fortalt han om rote-hendelsen til dere var kommet lengre i det "nye" forholdet deres.

 

Du har jo ikke gjort noe galt, men samtidig kan det være lurt å fortelle han om det etterhvert. Si det som om det har plaget deg veldig, og du angrer masse osv. Da KAN han ikke ta det så tungt.

Lenke til kommentar
Den var litt vanskelig, du.. Jeg tror at jeg kanskje ville ventet med å fortalt han om rote-hendelsen til dere var kommet lengre i det "nye" forholdet deres.

 

Du har jo ikke gjort noe galt, men samtidig kan det være lurt å fortelle han om det etterhvert. Si det som om det har plaget deg veldig, og du angrer masse osv. Da KAN han ikke ta det så tungt.

 

 

tror nok jeg ville gått for denne versjonen over. så fint at du faktisk vil gå inn igjen i et forhold som skrantet for å jobbe videre med det. høres ut som at dere er glad i hverandre:) stå på:)

Lenke til kommentar

Det er tre uker siden han gjorde det slutt, og du har "bare" kyssa litt med en annen gutt ;)

 

Hvis dere skal prøve å få orden på forholdet på nytt, så er ærlighet og åpenhet tingen, tror jeg.

 

Det er bedre at du snakker med han, og sier at du vil forsøke på nytt, men at dere må jobbe mer med å få forholdet til å virke.

Å fortelle han at du har kysset en annen gutt burde du fortelle, men litt forsiktig (jeg vet ikke hvor sjalu han kan være) - du kan jo bruke innfallsporten med at "En gang i løpet av disse ukene har jeg kysset en annen gutt. Ikke noe mere, men hva med deg?"

 

For tross alt, det kan jo være at han også har vært på fest.. ;)

 

For dere begge er det bedre at dere i så fall får vite det av hverandre, i steden for at en eller annen venn eller bekjent forteller hva h*n har sett eller hørt.

 

Lykke til i alle fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...