Hestvik Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Hei, Spiller Far Cry 2, men har hatt problemer siden jeg kjøpte ett XFX GTX 260. Problemet er at spillet fryser hver 30 sekund, uten at det nødvendigvis er mye som foregår på skjermen. Tidligere hadde jeg ett 8800 GTS 320, og hadde ikke det samme problemet. Hva kan dette skyldes? Jeg har oppdatert til siste drivere, re-installert spillet to ganger men får fortsatt samme feilen. PC: Q6600 @ 3.0Ghz XFX GeForce GTX 260 - 896 Mb 4 GB OCZ Minne Vista Ultimate x64 Takker for svar!
Mislykket Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 (endret) Spiller du med DirectX 9 eller 10? En annen ting å huske på er at siste driver nødvendigvis ikke egner seg best til spill. Noen drivere er bedre til spill enn video, og noen er bedre på video enn spill. Her er det bare å prøve seg fram. Ellers kan frysinga tyde på at spillet er for kraftig for maskinen din. Har du prøvd å stille ned grafikken og evt. oppløsningen? Slikt kan ha mye å bety. Utenom det har jeg ingen formening om hva problemet kan skyldes. Endret 30. april 2009 av Mislykket
War Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Prøv å legge inn an ennen driver som ikke er siste. Men før det kjør en OCCT test hvor du kan sjekke minne på skjermkortet. Så kjører du en 3dmark vantage eller 06 for å sjekke om pcen har nok ampere /watt på PSU for å kjøre pcen på 100% load. Har du sjekket GPU temp i for eks rivatuner? Hva med CPU temp under load?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå