Gå til innhold

Ny bærbar til mindre krevende spill til ca.10k

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei der!

Jeg er nå på utkikk etter en ny bærbar da min er gammel og grå.

Det jeg skal bruke maskinen til er en del spilling mest FM, red alert og mye strategispill, men vil at den skal takle CS osv.

Fint om den er god på videoredigering og slikt.

Vil og at den skal være kjapp! ;)

Planlegger å bruke rundt 10 000.

Håper dere kan hjelpe!

Endret av mangoonge
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste bærbare til rundt 10k fungerer lett til CS og diverse strategispill, de vil og sannsynligvis være helt ok til videoredigering, "kjapp" spørs litt hva du mener med det.

Dersom du gjerne kjøper over nett:

http://www.alienware.com/products/area-51-...ode=SKU-DEFAULT

Koster under 10k dersom du ikke modifiserer inn ekstra ting, så du kan jo bestemme om du vil betale mer for en bedre pc.

Ellers, dersom du vil på en norsk butikk, så synes jeg personlig at for rundt 10k så ser alt veldig bra ut, mye koster jo elt nede i 4-5 tusen nå, så de til 10k er gode. Dersom dine eneste krav er CS, strategi spill og litt videoredigering, så er det bare å velge og vrake.

Skrevet

Takk for svar =P

JA alienware hadde vært herlig, men dyrt med frakt og toll og ikke minst vanskelig hvis det blir noe problemer.

Med kjapp mener jeg at den skal klare flere ting på en gang uten at det går sakte.

Er det noen andre som har konkrete forslag. Liker linker ;)

Skrevet

Du får neppe noen spesifikk anbefaling, tilnærmet lik alle pc'er til 10 000 nå til dags tilfredstiller de kravene du har sagt du har her. En CPU med flere kjerner er å foretrekke dersom du ønsker multitasking, men det har omtrent alle pc'er i dag uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...