-Just-Me- Skrevet 25. april 2009 Skrevet 25. april 2009 (endret) Hei Etter en formatering prøvde jeg å spille cod4 igjen, men det lagga noe helt sykt. Så brukte jeg programmet DriverMax til å søke opp de driverne som jeg kunne oppdatere. De fleste fikk jeg oppdatert, noen stod det at ikke kunne lastes ned på xp (som jeg har) elns. Men men. Etter jeg lasta ned de driverne jeg kunne, var det nesten laggfritt. Men plutselig begynte det å lagge igjen. Mer enn noen sinne. Dette var på SP. SÅ gikk jeg for MP, det lagga nesten ikke, men så kom lagginga for fullt. Det varierer hvor mye det lagger, men i dag gikk det jo omtrent ikke ann å spille. Jeg har: AMD Sempron Processor 3400+, 2.0GHz 1024MB RAM NVIDIA GeForce 6600 GT Realtek AC97 Audio eller no sånn Har tatt grafikk innstillingene på cod på det jeg tror er de laveste. Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt lagginga? Endret 25. april 2009 av Spinexel
henrik-sf Skrevet 27. april 2009 Skrevet 27. april 2009 Har du prøvd å sette inn litt mer ram? 1gb hørtes litt lite ut.
kjermy Skrevet 27. april 2009 Skrevet 27. april 2009 En gb er nok greit nok for cod4... Har du oppdatert drivere?
-Just-Me- Skrevet 28. april 2009 Forfatter Skrevet 28. april 2009 En gb er nok greit nok for cod4... Har du oppdatert drivere? ja så vidt jeg vet.. Det lagga ikke før formateringa, men kan dere anbefale et program (gratis), annet en driverMax, som er bra for å finne driverupdates?
henrik-sf Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Vet ikke om det hjelper, men du kan prøve å feilsøke med 3Dmark06. Da kan du finne ut om du trenger noen oppgraderinger av hardware. Du kan laste ned 3Dmark gratis fra http://www.futuremark.com/benchmarks/3dmark06/introduction/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå