Gå til innhold

Skade på R9700-pro


Taarec

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg kjøpte ett Hercules Radeon 9700-pro 128mb. Da jeg fikk det var ett av de to vifte-festene brukket av.

Det jeg lurer på er om jeg kan reparere dette selv sånn at jeg slipper å vente og krangle?

Det er kjøpt på databutikken.com, men er det posten eller databutikken som jeg må henvende meg til?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

Jeg kjøpte ett Hercules Radeon 9700-pro 128mb. Da jeg fikk det var ett av de to vifte-festene brukket av.

Det jeg lurer på er om jeg kan reparere dette selv sånn at jeg slipper å vente og krangle?

Det er kjøpt på databutikken.com, men er det posten eller databutikken som jeg må henvende meg til?

 

Om du sender inn til databutikken.com, ikke regn med å få svar veldig fort.

 

Det jeg anbefaler er å sende en mail til hercules direkte, og spørre dem om de fikser det direkte. Tviler på at det har noe hensikt, men tar de seg av slikt selv, dvs sender deg et nytt, så går nok det fortere enn det databutikken vanligvis vil bruke.

 

Tror ikke posten har noe med det, med mindre emballasjen var skadet, og da skulle du ikke ha åpnet pakka...

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte ett Hercules Radeon 9700-pro 128mb. Da jeg fikk det var ett av de to vifte-festene brukket av.  

Det jeg lurer på er om jeg kan reparere dette selv sånn at jeg slipper å vente og krangle?

Haha, nøyaktig det samme hadde skjedd med mitt Hercules 9700 Pro som jeg bestilte på Multicom!

 

Jeg ble med en gang skikkelig irritert, men prøvde å roe meg ned.

 

Det jeg gjorde var at jeg tok det ene viftefestet fra Geforce 256 DDR kortet mitt som jeg allikevel ikke skulle bruke lenger, og festa det på Radeon kortet. Radeonkortet fungerer som en drøm, du trenger definitivt ikke å sende tilbake kortet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...