jollis Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Hei. Har problem med å få startet Crysis. Har nettopp instalert det. Da jeg skulle spille fikk jeg opp følgende melding. Hva er dette. Fikk det samme problemet med Crysis Warhead For en tid tilbake Dette hadde jeg kjøpt via nett (EA Download manager) . Avinstalerte da spillet. Hva kan jeg gjøre Vil det hjelpe og reinstalere Windowsen? (Vista 32 bits) Håper på svar.
Devner Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Dette kan være pga at du kjører en standard konto, vær sikker på at du er admin, prøv å kjør som admin selv om du er innlogget som admin, kan også prøve kombalitet mod, håper det hjelper
jollis Skrevet 23. april 2009 Forfatter Skrevet 23. april 2009 (endret) Dette kan være pga at du kjører en standard konto, vær sikker på at du er admin, prøv å kjør som admin selv om du er innlogget som admin, kan også prøve kombalitet mod, håper det hjelper Fant ut av det via hjelpesidene til EA. Kjør/cmd og skrev inn denne (rd /s "%APPDATA%\SecuROM") komandoen bereftet ja. Det slettet tydeligvis en spesiell fil. Da virket det Takk for kjapt svar. Endret 29. april 2009 av Jollis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå