Gå til innhold

N95 8GB eller Samsung Innov8?


Anbefalte innlegg

Har nå blitt frastjålet min kjære Nokia N95 8GB, en telefon som jeg var meget fornøyd med, og likte godt. Hadde egentlig tenkt å kjøpe en ny N95 da det er veldig lite håp for at jeg får mobilen tilbake. Men har nå sett litt på Innov8, og den blir mer og mer intressant. Så jeg lurer på hva dere her inne ville valgt?

 

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Garantert Innov8! N95 starter å bli en utdatert telefon, dessuten har Innov8 8mgx og er mye mer responsiv og raskere i bruk og bedre GPS funksjoner.

 

Men viss jeg var deg ville jeg også kikket på Samsung Ultra Touch, den har i tillegg til alle funksjonene til Innov8, touch screen (og vanlig nummerert tastatur) og OLED skjerm, ellers er de helt like... Og den er tynnere.

Lenke til kommentar

Jeg veit ikke hva du legger i "vanlig bruk", men til annet enn ringing merker man det veldig godt. Spesielt i surfing, da man med f.eks. Touch HD får inn vanlige nettsider som er leselige uten at man trenger å zoome, samt scrolle minimalt. Man får generelt mye mer informasjon på skjermen med høyere oppløsning.

Lenke til kommentar

256 MB til lagring på telefonen som holder i massevis til installering av programmer, samt at minnekort på 8 GB følger med. Ellers kan man bytte ut med et større på opp til 32 GB hvis man ønsker det. Når det kommer til kamera så er de så og si like.

Endret av >Jonas<
Lenke til kommentar

Andynator:

Er du ikke ferdig snart med å trolle rundt og spre hatet ditt her på forumet?

 

Jonas, når skal du skjønne at folk har forskjellige meninger og at jeg ikke er ute etter noen som helst

At du skal gidde å legge deg oppi alle mine innlegg her på forumet må du ta på egen kappe, jeg personlig skjønner ikke at du gidder

 

Samsung innov8 er en mer fullkommen og enklere telefon enn hva htc har ute på markedet i skrivende stund

Lenke til kommentar

Det du kommer med er litt annet enn meninger. Du fremstiller det som fakta at alt HTC produserer bare er dritt og at det er det værste som er å få tak i. I omtrent hver eneste tråd der HTC blir nevnt som en kandidat kommer du med at HTC bare er dritt i stedet for å komme med et svar til trådstarter.

 

Hva legger du i enklere og mer fullkommen? Det er jo lite tvilsomt hvilket operativsystem som gir flest muligheter, og Touch HD er jo amnge ganger testvinner og knuser Innov8 på flere områder, som f.eks. filmfremviser, surfing, lesing av e-post, sms og annen tekst.

Lenke til kommentar
Det du kommer med er litt annet enn meninger. Du fremstiller det som fakta at alt HTC produserer bare er dritt og at det er det værste som er å få tak i. I omtrent hver eneste tråd der HTC blir nevnt som en kandidat kommer du med at HTC bare er dritt i stedet for å komme med et svar til trådstarter.

 

Hva legger du i enklere og mer fullkommen? Det er jo lite tvilsomt hvilket operativsystem som gir flest muligheter, og Touch HD er jo amnge ganger testvinner og knuser Innov8 på flere områder, som f.eks. filmfremviser, surfing, lesing av e-post, sms og annen tekst.

 

Nuvel, har hatt en del mobiler, og HTC Touch Cruise var den som fikk kortest levetid på skrivebordet, før den ble solgt. Dette var mye på grunn av Windows-operativsystemet, samt at det IKKE hjalp noe med et dårlig kamera.

Lenke til kommentar
Det du kommer med er litt annet enn meninger. Du fremstiller det som fakta at alt HTC produserer bare er dritt og at det er det værste som er å få tak i. I omtrent hver eneste tråd der HTC blir nevnt som en kandidat kommer du med at HTC bare er dritt i stedet for å komme med et svar til trådstarter.

 

Hva legger du i enklere og mer fullkommen? Det er jo lite tvilsomt hvilket operativsystem som gir flest muligheter, og Touch HD er jo amnge ganger testvinner og knuser Innov8 på flere områder, som f.eks. filmfremviser, surfing, lesing av e-post, sms og annen tekst.

Ordtaket "ha det inn med teskje" blir for enkelt her, du er kun ute etter å hevde deg mest mulig.

Du av alle vet at jeg skriver av egne erfaringer, ikke nødvendigvis hva Halden lokalavis gav en spesifikk mobil

Jeg har hatt flere Htc mobiler som alle kvalifiserer til det "kjedeligste" jeg har hatt.

Jeg har også hatt Innov8 som var en kanon telefon og som jeg vil anbefale trådstarter.

Har du noe å anbefale han så kom med det,men sier du nokia 7390 så er jeg nok inne og fraråder trådstarter den også(selv om det ikke er htc)

Men for all del, trådstarter kjøper hva han vil, utgangspunktet hans er erfaringer med nevnte telefoner, hadde vert kjipt hadde det ikke kommet noen svar i emnet hans.....

Skjønner du noe som hels nå Jonas????????????????????????????????????????????????????

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...