Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

dyse til yamaha dt50r

hvor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke fasit på dette, det varierer fra sykkel til sykkel. Men sånn ca er det jo.

Det letteste er å sjekke pluggen din, den gir klart svar om du har stor nok, for lita eller perfekt dyse.

Skrevet
Det er ikke fasit på dette, det varierer fra sykkel til sykkel. Men sånn ca er det jo.

Det letteste er å sjekke pluggen din, den gir klart svar om du har stor nok, for lita eller perfekt dyse.

Hva skal du se etter på pluggen for og se om det er riktig dyse a?

Skrevet

vis jeg ikke husker feil er det: svart for stor, brunaktig perfekt, grå for liten.

Jeg får ta og sjekke pluggen da :thumbup:

Skrevet

har sjekka idag og den var sjokolandebrun, men jeg dyset opp til 102 for å være på den sikre siden :tease:

Skrevet (endret)

Den går dårligere og bruker mer bensin når du har for stor dyse..

Så forstår ikke hvorfor du gadd.

Nå var det ikke så veldig mye forskjell på den du hadde før og den du bytta til, så er nok ikke så farlig :p

Endret av .Butthead.
Skrevet

jeg er ikke så nøye på om den går dårlig :D går godt med den trimmen jeg har så, men når jeg kjører i 100 med den orginale veiven er det stor kjangs for at den går i stykker da? :hmm:

Skrevet
jeg er ikke så nøye på om den går dårlig :D går godt med den trimmen jeg har så, men når jeg kjører i 100 med den orginale veiven er det stor kjangs for at den går i stykker da? :hmm:

De er jo egentlig lagd for og nesten gå i 100 da.

Skrevet

Nei jeg har bare hørt at forhandleren sa at den de gikk 55-60 orginalt, siden det er en litt gammel model. Men kan godt stemme at det er 45 da :tease:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...