Gå til innhold

In-game lagg. Kun i wow

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har et ganske irriterende problem. Ca. 1 gang i minuttet, varier litt, får jeg ~1 sec freeze lag. Jeg har ikke noen problemer i noen andre online spill som call of duty 4, Dawn of war 2 eller counter strike. Maskinen min er mer en god nok til WoW, så det skal ikke være problemet.

Noen som vet om noen porter det kan være greit å åpne eller har noen andre gode ideer om hva problemet kan være.

Takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er en del instillinger under Video du kan huke bort eller stille ned. Noen av disse minsker input lag.

Edit; fjernet quote

Endret av CK_
Skrevet (endret)

Jeg har prøvd dette. Var ingen forandring. Jeg vet ikke hvor problemet ligger, men det er ingenting som tyder på at det har noe med maskingvare eller for høyeinstillinger.

Endret av Solidsturla
Skrevet (endret)
Jeg vet hvor problemet ligger [...]

Så hvor ligger problemet?

Trenger ikke være for høye grafiske instillinger. Jeg tenker på de andre valgene som jeg ikke kommer på navnet på i farten.

Endret av CK_
Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Vista? Isåfall prøv å ping til ruteren din.

(CTRL + R, skriv "cmd" uten "" og trykk enter. Skriv ipconfig og se ette det der står Standard gateway. (Min ser slik ut: Standard gateway . . . . . . . . .: 192.168.1.1) Skriv så ping *det som sto i gateway* -t . f.eks: ping 192.168.1.1 -t

La den kjøre litt, se om det kommer en lagspike en gang ca. hvert minutt. Når den har stått på for deg i 2-3 minutter, trykk CTRL+C. (Får opp statistikken av pinginen.) Har du lag, kan du prøve VAL (Vista anti-lag).

Jeg får ikke fikset problemet, men kan jo hende du er heldigere. :)

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Supert. :)

Kan jeg spørre om du har vista 32bit eller 64bit? For min egen del, får ikke fiksa det selv. :(

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Der problemet ligger tror jeg, hørt om mange som ikke får det til på 64-bit.. Jaja.. :(

Bare hyggelig. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...