Gå til innhold

hjemmekino til ca 2000 kr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er en 16 år gammel gutt som gjerne skulle hatt meg et nytt hjemmekino anlegg:) fra før har jeg et 5.1 LG-anlegg som kostet 1000kr. Jeg er egentlig fornøyd med lyden, men så har hamsteren min klart å krype inn i subwooferene og kuttet av noen ledninger å styr så nå funker altså ikke subwooferen. Siden anlegget var så billig så er det vel like greit å kjøpe et nytt anlegg?

Jeg tenker å bruke ca./maks 2000 kr. egentlig så har jeg ikke noe peiling på hjemmekino så jeg spør, er det mulig å koble til tven og pcen til anlegget slik at jeg får bruke de høytalerene og ikke bare bruke de når jeg ser dvd :)?

takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om budsjettet ditt begrenser seg til 2000 bør du heller prøve å få reparert den ledningen inni subben din, du vil mest sannsynlig ikke sitte tilbake med noe stort bedre en hva du allerede har av hjemmekino :) (Ment som et tips altså)

Skrevet

hmm, jeg holder på å åpne sub'en nå skal jeg se om jeg eventuelt kan klare å fikse det selv. Jeg får den ikke reparert på garantiet uansett så jeg har ingen ting å tape.

Skrevet

vet noen hvordan de høytalerene i den finn.no linken er? hadde vært greit å kjøpt samlet siden de må sendes i posten.

jeg har åpnet subwooferen nå og ledningen har brudd på to eller 3 steder så jeg må skjøte bort en 30 cm med ledning og skjøte. Er det noen som vet hvordan jeg skal skjøte? må jeg lodde?

Skrevet

jeg klarte å reparere subwooferen :D måtte skjøte høytalereledningen på totalt 3 punkt med sånne "sukkerbiter" eller hva det heter, men jeg fikk lyd!

Skrevet
jeg klarte å reparere subwooferen :D måtte skjøte høytalereledningen på totalt 3 punkt med sånne "sukkerbiter" eller hva det heter, men jeg fikk lyd!

Du bør heller skjøte med en hel del ,istede for skjøt på 3 punkter :)

Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet

I denne prisklassen bør man vurdere et godt PC-anlegg eller stereo, etter min mening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...