Ruduz Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Driver fremdeles å fiksen litt på Laguna 97 modden. Denne gangen var jeg litt uheldig med en kontaktsak som stikker ut i fra motoren. Tok denne ut, men tror ikke den skulle ut i utgangsp. Egentlig skulle man bare ta av pluggen som var festet til denne kontakten. Enhenten er brun og av plast. Festet til denne er taggeformet og skulle vel egentlig ikke fjernes, med det var kanskje litt for sent. Inni denne "pluggen" som jeg dro ut, er det to metall-ledere. Som sagt, er denne enheten brun og er plassert foran på motoren midt på. Hva er denne saken egentlig til?? Har hatt problemer med at batterilampen og STOP lamen lyser,, kan dette ha noen sammenheng??
gxi Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Det er bankesensoren. Har ingenting med batterilampa i vertfall.
Ruduz Skrevet 20. april 2009 Forfatter Skrevet 20. april 2009 Okei. hmm. Fikk testet selve dynamo i dag hos en mekaniker, og den var det visst ikke noe galt med. Så da skrudde vi inn igjen denne... Pussig.
gxi Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Det skal ligge to ledninger til batteriet om jeg ikke tar veldig feil.. èn spenningsføler som skal være ganske tynn, og den tykkke for strømmen. Kan være førstnevnte ledning som er deffekt.
Ruduz Skrevet 21. april 2009 Forfatter Skrevet 21. april 2009 Ok skal prøve å sjekke dette når jeg er tilbake :)Mulig feilen ligger der da.. Men typisk hvis ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå