BalleKnalle Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Hei har et GTX 260 kort som krever to 6-pin pci-e kontakter til strøm, men min Mist 600w har kun en 6 pin kontakt/utgang Må jeg ha en ny strømforsyning eller går det med en overgang fra 2 vanlige 4 pins strømkontakter til en 6-pins. (fulgte med en i esken) i tillegg til at jeg bruker pci kontakten fra strømforsyningen?
Mann_Av_Gull Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Hei har et GTX 260 kort som krever to 6-pin pci-e kontakter til strøm, men min Mist 600w har kun en 6 pin kontakt/utgang Må jeg ha en ny strømforsyning eller går det med en overgang fra 2 vanlige 4 pins strømkontakter til en 6-pins. (fulgte med en i esken) i tillegg til at jeg bruker pci kontakten fra strømforsyningen? Har samme grafikkort og strømforsyning som deg faktisk. Jeg bruker en PCI-express kabel fra PSU som har 2 stk. 6-pins PCI-Express kontakter. Selv om det er bare 1 utgang på strømforsyningen. Funker helt fint. Du kan også gjøre som du nevner selv her. 1 6-Pin PCI-Express fra PSU + Molex til PCI-Exress adapter. Funker også helt fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå