Simonfur Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Hei! Får vi snart se en test av Prada 2, som på mobilen? Virker som deres modell var defekt, og skribenten ikke var smart nok til å finne det ut. Sier blant annet at mobilen hadde problemer å vise nettsider, fordi de tok for mye minne. Noe som er ikke et problem på Viewtyen, selv om det tar lang tid...og prada 2 er vel en vesentlige raskere telefon. Her er testen: http://mobilen.no/wip4/review/test_lg_kf90.../d.epl?id=36197
Andynator Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Hadde lignende problemer jeg og , men etter å ha innstalert Opera forsvant alle problemer Men mine 2 stk hadde samme problemet. De restartet seg selv 4-5 ganger i døgnet noe som førte til at jeg måtte levere den tilbake(for godt). Ganske synd egentlig for sammen med Prada klokka var dette noe av det gøyeste jeg har hatt
Simonfur Skrevet 17. april 2009 Forfatter Skrevet 17. april 2009 men, det virker litt spesielt at ikke lg kompaniet har prøvd ut det, når de skulle lage en nesten smart mobil...
Andynator Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 fikk det vante svaret, restart telefonen bla bla bla...uten at det hjalp. Slik er det nå 10 åringer besvrer telefonene deres
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå