Gå til innhold

Endelig er alt perfekt:D


Anbefalte innlegg

Alt bare ordnet seg. Har de beste vennene jeg kunne hatt. Skolen går sånn passe (men det interesserer meg ikke). Ubuntu på skole-laptopen, som også har fått ny 250GB harddisk. I dag har jeg bare slappet av, og gjort så lite som mulig. Så har jeg mimret med gamle msn-logger. Det er så kult å se hvor mye som har forandret seg.

 

Et år har gått, og alt er annerledes. På skolen har jeg en gruppe venner som jeg henger med, en gruppe som jeg hører til i. Men gruppen oppløses litt nå, men jeg bryr meg ikke for jeg har gode nok relasjoner med de jeg vil kjenne.

 

Ubuntu 8.10 er bare konge, skrolling i ufokuserte vinduer er uunnværlig. Oppdateringene går fort, alle programmene er det samme som i Windows. Men her blir alt automatisk oppdatert, og det bare virker. Stor forbedring siden jeg først lekte meg med debian for noen år siden (debian er bra for servere, eller hvis man gidder å konfigurere og kompilere, men det gidder ikke jeg),

 

Så har jeg blitt frelst :D Er i Pinsemenigheten, der jeg føler meg hjemme. Det er en skikkelig koselig gjeng.

 

Alt blir bra:D:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...