MDCCLXXVI Skrevet 29. april 2003 Skrevet 29. april 2003 Hei! Skal lage en liten logo i flash, bestående av 4 bilder (hver sin årstid). De skal liksom "gli inn" i hverandre. Har nå 4 lag i flash timelinen. Vår, sommer, høst og vinter. Bildet av vår varer 20 frames, og sommer (som også varer i 20 frames) overlapper ved frame nr. 15. Høst overlapper sommer i frame nr. 30 osv... Det jeg er ute etter er en slags tween mellom frame 15-20, 30-35, 45-50 og 60-loop. Etter det jeg har forstått kan man bare tweene shape og size, ikke gjennomsiktlighet. Finnes det en måte å gjøre det jeg beskriver? Mener jeg har sett lignende flash logoer/filmer med samme effekt før... takk for svar!
funkweb Skrevet 29. april 2003 Skrevet 29. april 2003 Du vil ha noe lignende som dette ? www.tbldesign.com
MDCCLXXVI Skrevet 30. april 2003 Forfatter Skrevet 30. april 2003 Ja, bare at det er bilder som overlapper hverandre...
funkweb Skrevet 30. april 2003 Skrevet 30. april 2003 Ja, bare at det er bilder som overlapper hverandre... Du bare importerer bildene.. convertere til symbol. Da får du gjort motion + at den siste keyframe har en sånn "alpha" som kan justere hvor synlig bildet skal være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå