BH Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Jeg er ute etter en relativt liten komplett laptop med mulighet for dockingstasjon. Den skal hovedsaklig brukes som kontormaskin i docking stasjon med ekstern skjerm men skal med på veien en til top dager i uken og hjem noen helger. 3G og intern CD/DVD er en fordel. Har sett litt på FSC S6420 men vet ikke om det er bedre maskiner på markedet. Synes maskiner med ULV prosessor blir for små og for trege. Lenovo TP X301 ser svært interasnt ut men mangler docking og blir kanskje litt i dyreste laget. Er det noen jeg har glemt å vurdere? Jeg har i utgangspunktet sett etter maskiner med 13" skjerm men vet ikke om dette er et must.
CorporalClegg Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Mener å huske at X200 kommer med docking. Den har forøvrig innebygd 3G og optisk drev. Kraftig prosessor.
BH Skrevet 15. april 2009 Forfatter Skrevet 15. april 2009 X200 leveres med docking og er kanskje et godt valg. Jeg hadde tenkt med 13" skjerm men dette er jo en god maskin. Liker også T400 men vil gjerne ha noe som er litt mindere og lettere så da kan jo X200 passe godt.
BH Skrevet 15. april 2009 Forfatter Skrevet 15. april 2009 X200 leveres med docking og er kanskje et godt valg. Den mangler riktignok intern CD. Jeg hadde tenkt med 13" skjerm men dette er jo en god maskin. Liker også T400 men vil gjerne ha noe som er litt mindere og lettere så da kan jo X200 passe godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå