piff Skrevet 28. april 2003 Skrevet 28. april 2003 (endret) Et litt rart prob, finner ikke driveren til denne, har ikke diskettstasjon, eller noen annen måte å få den over til PC-en (har heller ingen kamerater i nær omkrets som kan brenne en cd heller=)..Hjemmesiden til de som har laget kortet har ikke driveren, noen som kunne ha hjulpet meg? Trenger driveren sårt =) XP finner ikke den selv dere kan sende driveren på mail til..*** Endret 21. januar 2008 av piff
Bach Skrevet 28. april 2003 Skrevet 28. april 2003 http://12.24.47.40/display/2/kb/article.asp?aid=10288 Håper denne linken virker. Link til driver'n ligger helt til høyre. Om ikke linken virker kan du starte her: www.siimage.com Trykk videre inn på Support. Chipen heter Sil0680/0680A. Jeg har diskettstasjon, men ingen disk. :wink:
piff Skrevet 28. april 2003 Forfatter Skrevet 28. april 2003 å gud takk bach, jeg faller ned på kne og kysser dine føtter jeg pleier vanligvis finne ting på nettet, men jeg tenkte pokker ikke på silicon hehe, lol..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå