Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ser etter en ny mp3 spiller, må være så tynn som mulig.

 

Vil ikke ha av de minste i størrelse, men ikke av de største heller. iPod nano størrelse, men ikke en iPod nano (er ikke helt fan).

 

Må ha 8 eller 16gb, helst 16gb.

Den må ha radio.

Pluss minus 2" skjerm.

 

Noen annbefalinger med erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
denne skal vere bra

 

http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=69858975

 

er på størrelse med nano + at den har muligheter for SD kort

har hørt mye bra om den

 

LYKKE TIL :D

 

Hmm, er ikke helt sikker. Har ikke helt troen på ukjente merker, mtp holdbarhet og lydkvalitet, er ganske nøye på lydkvaliteten.

 

Så vil jeg også ha noe som holder en stund og høy batteri levetid, har en Samsung K3 til dags dato. Men batteriet på den begynner å bli ganske dårlig, har hatt den i 2 år nå så syns den har holdt seg godt og lenge. Så vil jeg også ha en liten oppgradering.

 

Men den var ikke så veldig tynn heller, har litt trange bukser så vil helst ha noe som bare sklir rett nedi buskelommen.

 

Er veldig ubesluttsom og har sett veldig mye rundt i det siste, har sett på noen fra Sony, og har gått frem og tilbake fra iPod men har glemt den helt siden den ikke har radio.

Har bestemt meg flere ganger om hvilken jeg vil ha, men dagen derpå har jeg alltid blitt litt i tvil.

Lenke til kommentar

Som sagt vil jeg helst ha en av kjent merkevare.

 

Men Sansa Fuze så litt interrsang ut, men den har bare 8gb minne, vil helst ha en med 16gb. Har en del musikk på pc'en og vil helst slippe å velge ut hvilke sanger som ikke kan komme med.

 

Jeg har gått litt tilbake til iPod nå, aner ikke hvorfor, kanskje fordi den er ganske pen å se på.

 

Så kandidatene atm er:

iPod nano 16gb

Sony S739 16gb

 

Vil gjerne høre alt negativt om begge modellene. Selvom du har en av de vil jeg ikke bare høre hvor fornøyd du er med den, men de dårlige sidene også.

 

Sony'en er 200,- dyrere men det gjør ingenting, omtrent lik størrelse, Sony'en har over dobbelt så lenge musikk/video avspilling, iPod'en er tynnere og smalere, Sony'en har radio.

 

Men jeg aner ikke, jeg trenger hjelp. Dette er egentlig de eneste jeg kunne tenke meg, så jeg trenger ingen forslag til andre. Men kom med erfaringer av begge, som sagt, jeg trenger hjelp til å finne den rette mp3 spiller.

Lenke til kommentar
iPod Touch? Njaa.. Er vel kanskje litt for stor og dyr for deg, (Dette var ikke ment som personangrep e.l.) men du hadde ikke angret! :D

 

iPod Touch er noe jeg ikke vil ha, den er altfor stor og har for mye unødvendige greier som jeg personlig ikke vil ha.

 

Og som sagt står det mellom iPod og Sony, har bestemt meg for å bytte ut S739 mot S639, fordi den eneste forskjellen mellom dem er at S739 har støyredusering, men da må man bruke proprietære propper og de har jeg ikke tenkt å bruke så der ligger det bare bortkatede penger.

 

Prøvde Sony'en igår. Den virket veldig solid og god, funksjonene fungere bra, så jeg tror jeg velger den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...