anteup Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Hei, nå bli det sikkert endel skriveri her men håper dere tåler det. Jeg har per dags dato en data jeg bygde for halvannet år siden. Den tok kvelden her for en uke siden og viser ikke teng til å slå seg på. Det luktet svidd når jeg stod opp og sikringen på rommet hadde gått. Den var som følgende: GF8800 GT Quad 6600 p45 et eller annet HK 4GB BallistcX 500 GB Samsung Sata HDD Fint kabinett og en 530 PSU Problemet er at jeg har problemer med å feilsøke den da jeg ikke har tilgang til noen andre deler og syntes det nesten blir dumt å betale 1000 KR for det, for så å få vite at jeg må bytte feks HK, CPU og PSU. Når det ikke koster mye mer for endel bedre PC. Har sett på http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=326294 og ellers sett litt rundt. Jeg bruker PC'en til WoW, Bilde/Film redigering (ikke i noe avansert grad) og endel annet tull. Ser for meg Quadcore, 4gb ram, bra skjermkort, osv. Regner med at HDD fra denne dataen fungerer så 500 holder. Da blir det 1000 tilsammen. Men reparere / ny / bruktmarked / demovarer? what to do? Har ikke noe budsjett, men alt mellom 2000 og 8000 er fint. Må ikke presses opp mest mulig. Takker for all hjelp!
anteup Skrevet 13. april 2009 Forfatter Skrevet 13. april 2009 Hadde vært allright med et svar ganske fort da jeg planlegger å bestille i kveld? )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå