Gå til innhold

Trenger hjelp med en situasjon CSS

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hey, jeg spiller Counter Strike Source, og i stad snakket en admin fra Steam til meg. Han utga seg hvertfall for å være admin. Han addet som på steam, som vanlige spillere må, men chatten med han var helt annerledes. All skriften hans var blå, og han het admin osv. Han sa at en viss "spotter" hadde spotta min account bruke Wallhack. Eneste gangen jeg har brukt WH var på en lanserver med 2 kamerater nå på TG.

Jeg nølte litt med å gi han info til accounten min, som han ba om, men da han sa at hvis jeg ikke ga han det ville de banne meg ASAP, så jeg ga han info. Han sa da at de skulle scanne accounten min, og jeg ville kunne logge inn igjen om en 2-3 minutter. Det har nå gått 1 times tid, og jeg kommer ikke inn med brukernavn og passord.

Mine spørmål er:

1)

Vi brukte r_drawothermodels 2, for fun på en egen LANserver -> Er dette ulovlig?

2)

Er det mulig å endre utseende på fonten din i steamchat? Kan det ha vært en scammer?

3)

Har dette skjedd med noen andre?

Takk for eventuelle svar :)

Endret av Lmmk
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kan ikke banne deg av annen grunn enn VAC, som krever at du cheater på en online secure server for å banne deg.

Men ja, som han over sa du ble lurt.

Skrevet

gloemm:

Det er jo akkurat det folk gjør med en konto da. Spiller for å cheate eller selge kontoen videre til neste idiot...

Forøvrig er jo han som blir lurt satt virkelig i heisen pga VAC ban fjernes ikke.

Note:

In the event that a hijacked Steam account is banned by the Valve Anti-Cheat System, Steam Support can not remove the ban.

Utvalget av serveren uten VAC er mindre og veldig ofte full av idioter

Skrevet

Takk for en liten "realiser". Fant ut at jeg blei skameid av en som kun skreiv /me -message- for å endre utseende på chatten.

Får kjøpe ny account og ta lære av dette :)

Over og ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...