taarni Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Hola! Jeg driver på å laster ned med BitComet her nå, men det står nede i høyre ende av vinduet et gult lys og min IP-adresse, samt når jeg holder over det nevnte gule lyset, så står det at det er noe feil med min "listen-port". Videre står det da på engelsk, at jeg fortsatt laster ned, men det går mye treger enn nødvendig. Står at det enten er feil med Firewallen eller "NAT-router configuration". Hvordan fikser jeg dette?
magnusgb Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Vet ikke jeg om dette er et lovlig tema?? men Du kan prøve å slå av brannmuren. å se om det da funker. Hvis ikke må du sannsynligvis åpne porter i ruteren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå