mbp22 Skrevet 12. april 2009 Skrevet 12. april 2009 Er det noen som vet om en norsk nettside hvor man kan kjøpe oblivion game of the year edition til pc?
13652884521967 Skrevet 12. april 2009 Skrevet 12. april 2009 Jeg leste hva du skreiv og tenkte: denne fyren kan da ikke ha lært å bruke google... så jeg prøvde å søke litt og fant ut at det er klin umulig å finne Oblivion GOTY yil pc i norske butikker :S
Tord93 Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 (endret) Virker som om du bare får kjøpt det til X360 og PS3 nå (da må du nok kjøpe en av delene da, hvis du ikke har det fra før ).. Prøv en Elkjøp butikk eller lignende, kan hende du er heldig å finner det der. Prøv også butikker som Coop Obs, de pleier å ha "gamle" spill i kurver til rundt 50 kr. Der kjøpte jeg Oblivion . Her har du GOTY versjonen: http://www.play.com/Games/PC/4-/3438959/Th...on/Product.html , men da må du kjøpe den fra utlandet.. Prisen er under 200 NOK, så du vil nok ikke få noe problemer med toll og moms osv.. Endret 4. mai 2009 av Tord93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå