Gå til innhold

Roccat Kone, musen henger seg? Hjelp


Anbefalte innlegg

Hei, min Roccat Kone henger seg nå og da. DVS, pekeren blir stående på samme sted selv om jeg beveger musen i en retning. Hvis jeg beveger musen i motsatt retning så blir alt ok.

F. eks hvis jeg beveger musen til høyre, så blir pekeren hengene på ett sted, med en gang jeg beveger den mot venstre er problemet borte.

 

Noen som har vært borti samme problem med Roccat Kone?

Bruker Taito som musematte.

 

 

Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kunne høres ut som samme problem som jeg har sånn cirka, bare at jeg har en nyanskaffet Steelseries gamer lasermus, husker ikke benevnelsen i farten, er på jobb nå, men jeg mistenker uansett musmatten å være feil! Har gaming tøymusmatte, men ingen klarer å gi anbefaling på hva som funker optimalt på lasermus, har ringt datakjeden der jeg kjøpte musen, de kune heller ikke svare :S Irriterendes

 

En kjapp edit; den gamle optiske musen min fungerte optimalt på den samme musmatten.

Endret av vannslangen
Lenke til kommentar
Kunne høres ut som samme problem som jeg har sånn cirka, bare at jeg har en nyanskaffet Steelseries gamer lasermus, husker ikke benevnelsen i farten, er på jobb nå, men jeg mistenker uansett musmatten å være feil! Har gaming tøymusmatte, men ingen klarer å gi anbefaling på hva som funker optimalt på lasermus, har ringt datakjeden der jeg kjøpte musen, de kune heller ikke svare :S Irriterendes

 

En kjapp edit; den gamle optiske musen min fungerte optimalt på den samme musmatten.

 

 

jaja, men nå er taito laget spesielt med tanke på roccat kone så det burde ikke være problemet :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...