Lochan Skrevet 9. april 2009 Skrevet 9. april 2009 (endret) Vet dere om noen bra skyte eller bil spill? Hvis dere gjør det kan dere skrive dem opp? Endret 9. april 2009 av Lochan
Tot_Neo Skrevet 10. april 2009 Skrevet 10. april 2009 Call of Duty 4 Beste krigsspill noensinne, uansett hvilken platform. PS3, Xbox eller PC. Enspiller delen er bra, men når det kommer til multiplayer delen, så er det overlegent. Call of Duty 5 har kommet ut, men etter noen uker var det mange som gikk tilbake til CoD4 istedet, fordi multiplayerdelen er bedre....
andi_c Skrevet 10. april 2009 Skrevet 10. april 2009 Siden jeg har lite å gjøre på akkurat nå, så skal jeg ramse opp noen her: Skytespill: COD2/4/5 GTAIV Crysis/Warhead Half-Life 1,2, Ep1,Ep2 Team Fortress 2 Counter Strike /Source Battlefield 2 Battlefield 1942 Battlefield 2142 Armed Assault STALKER Clear Sky STALKER Shadow of Chernobyl R6:Vegas /2 Godfather 2 BioShock Gears of War Mirrors Edge Left 4 Dead Far Cry 2 Brothers in Arms: Hells Highway FEAR 1/2 Unreal Tournament 3 MOH: Airborne Red Orchestra SWAT 4 GRAW 1/2 Bilspill: Test Drive Unlimited NFS Serien (Noen av de) Burnout Paradise RACE 07 Colin McRae: Dirt GTR2 GTR Legends Trackmania spillene Race Driver Grid Nå gidder jeg ikke skrive flere, fant ikke så mange bilspill men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå