Gå til innhold

noen tips får å drepe mage i arena ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei jeg ( hunter) og min venn (rogue) har begynt med en del arena i det siste. Vi knuser neste alle. Men når vi møter en mage så går det ganske galt. Min venn er Spec : subtlety og jeg er survival. Magen tar som regel fram klonene og critter meg til døde .. og freezer rogue og løper vekk etterpå. :) pleas gi oss noen tips ? :) TAKKER PÅ FORHÅND! :)

Edit: min armory http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Acceptme

Hans armory : http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...us&n=Sapyou

Endret av pipppipp
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lol jeg har ingen anelse om hvordan man spiller hunter eller rouge. Men så lenge rougen er i stealth så får ikke mage freeza han. hvis du da sender ut pet og "puller" så kommer rouge på seiener og da vil ikke magen ha så mye å gjøre imot dere. Tror jeg da.

Etter sånn jeg har det fra min shaman så hvis jeg plutselig får en rouge på meg mens jeg driver med en hunter o.l så dauer jeg fort. blir mer panikk aktig.

Skrevet (endret)
:p tja du har vell ganske rett der :p men problemet er at det er eneklt gjort får en mage og bruke freez og løpe vekk :p desutten har mage nesten ingen cold down på det så han kan jærmne gjøre det flere ganger. Det går ok visst det er 2 vs mage :p men når det også er en healer, tanker som holder på så blir det farlig :p Og visst i det hele tatt roguen klarer å stunne .. så blir mage is og ganker rogue litt til :p ice shild tingen er også veldig iriterende Endret av pipppipp
Skrevet

Om begge dere sitter på magen skal han ikke være noe trussel.

Som mage må jeg selv spille perfekt om jeg skal greie å ta en god rogue, og med en annen player på meg går det rett og slett ikke.

Skrevet

Det jeg også mener, mage har ikke all verden med defense. Selv om de har endel god cc så bør dere ikke ha noe problem med magen. Hvis det blir til mage/priest eller noe bare et eksempel. Så pleier min rouge venn å stunne healer, og holde han stunned. Til vi tar den andre spilleren. og hvis da den andre er en mage tror jeg ikke det skal være så alt for vanskelig å få ham ned, hvertfall ikke hvis du har en ganske sterk pet:)

Skrevet

I 3.1 får jo også pets pummel, som warriors har. Grei mot casters.

Ellers er det å bare sende pet på magen et stressmoment for magen. Med en rouge og en huner i tillegg burde det ikke være for vanskelig. Både du og rougen har jo CC, så bruke det.

Skrevet

Mage burde være greit for hunter, bare kite han og holde seg unna rangen på frost nova. Eneste gangen jeg tok hunter som mage (tbc though) var hvis jeg fikk frost nova han nært meg, og jeg fikk være så nært at dem ikke kunne bruke ranged. Så bare fyre på insta.

Men i wotlk burde du som hunter ha et suverent overgrep med nye dissengage, expl shot, freez trap arrow osv. Så lenge du klarer og lure magen til og følge deg så burde saken være biff, i mens så driver jo roguen og hamrer på healeren slik at magen får lite / ingen heals på seg. Kansje med pet på healer for ekstra irritasjon og litt dmg / poison / charge.

Men finnes sikkert uendelig flere ting man kan gjøre.

Skrevet

tja tror det ville vært enkelt :p problemet er jo bare at i begynnelsen så løper han mot meg med frost shild eller noe :p forsjellige CCer hjelper meg ikke stort fordi han er imun ..

Skrevet
tja tror det ville vært enkelt :p problemet er jo bare at i begynnelsen så løper han mot meg med frost shild eller noe :p forsjellige CCer hjelper meg ikke stort fordi han er imun ..

Dere må virkelig være dårlige i arena. 1200 rating eller noe? Magen har et skjold som absorber skade, dere kan CC'e så mye dere vil.

Skrevet

Hunter + Rogue på 1200 rating ? I have to ask good sir are you mental ? :D but enuff

ok jeg skal liste opp noe av det dere kan gjøre utenom og si l2p

Men ok

1: pet angrip / la pet force magen ut / :O pet død o no i haz auto birth ny pet :p ellers hold deg på avstand Deterence vis de prøve og nuke deg la roguen få in sap på et eller anna som hjelper mye og hunter / rogue har MYE nuke -.- bruk den

men la oss ta en "kamp"

2v2 Rogue / hunter combo VS Mage (frost) / Resto shaman

Kampen starter

Bannen er pillar bannen med 4x pillars

O------O

| |

| |

| |

O------O

Dere står vekke venter / enten vent litt og se om de blir agressive eller om de spiller defensivt i starten..

Greit 1min er gått roguen sprinter rett mot shamanen Sapper han

Mens han står bak pillaren Dette kommer som oftest til og få magen til og gjøre en god del aoe, roguen bruker sprint timer så bra han kan og Garrot nå bør hunteren være Her Fig2:

M&S

O------O

|F2 |

| |

| |

O------O

Når er shamaen I sap rundomkring 4-5 sec igjen magen blir presset som ¤

Du kommer med pet ikke pop mye CDS enda Men bruk en god del nuke / vis shamanen trinketer eller kommer løs FØR magen har ice blocket blind han force han til og gjøre noe *trinket etc* la oss si magen ikke har iceblocket han er ute av sap da : blind / Trinket mest sansynligvis Hunter må da scater shoote han / trap / magen kommer nå til og ice blocke fordi han dør vis ikke

Nå er egentlig kampen vunnet

Magen står i ice block shaman er fucked dette må dere gjøre nu :p

vente til ice block / blind går vekk ASAP Trykke på sleepy sleepy sting på Shaman nuke magen til sunder and beyone pop ALL cds finnish han & vis shamanen kommer ut av CC før magen er død er det en Trap / vanish stun mens hunter tar seg av magen som funker / ja jeg vet at mages har pet / icy vein remove slow og etc men vis dere presser han som dette er det ikke noe dere trenger og tenke på en gang spar CDS mot healing ifra shamanen pressure magen og dere har jo hva? 1000 CC ?

sap / blind / vanish stun lock på healers / shatter shot / Traps / wyern sting etc :p dere må bare prate mere *skrev dette veldig fort mens jeg venter på og vaske (må ligge i vann litt) så kan være jeg har glemt noe og eller skrive mye feil driter jeg i :p bare tenk smart bruk CC riktig og ikke pop cds som det skulle vært candy

Skrevet
Hunter + Rogue på 1200 rating ? I have to ask good sir are you mental ? :D but enuff

ok jeg skal liste opp noe av det dere kan gjøre utenom og si l2p

Men ok

1: pet angrip / la pet force magen ut / :O pet død o no i haz auto birth ny pet :p ellers hold deg på avstand Deterence vis de prøve og nuke deg la roguen få in sap på et eller anna som hjelper mye og hunter / rogue har MYE nuke -.- bruk den

men la oss ta en "kamp"

2v2 Rogue / hunter combo VS Mage (frost) / Resto shaman

Kampen starter

Bannen er pillar bannen med 4x pillars

O------O

| |

| |

| |

O------O

Dere står vekke venter / enten vent litt og se om de blir agressive eller om de spiller defensivt i starten..

Greit 1min er gått roguen sprinter rett mot shamanen Sapper han

Mens han står bak pillaren Dette kommer som oftest til og få magen til og gjøre en god del aoe, roguen bruker sprint timer så bra han kan og Garrot nå bør hunteren være Her Fig2:

M&S

O------O

|F2 |

| |

| |

O------O

Når er shamaen I sap rundomkring 4-5 sec igjen magen blir presset som ¤

Du kommer med pet ikke pop mye CDS enda Men bruk en god del nuke / vis shamanen trinketer eller kommer løs FØR magen har ice blocket blind han force han til og gjøre noe *trinket etc* la oss si magen ikke har iceblocket han er ute av sap da : blind / Trinket mest sansynligvis Hunter må da scater shoote han / trap / magen kommer nå til og ice blocke fordi han dør vis ikke

Nå er egentlig kampen vunnet

Magen står i ice block shaman er fucked dette må dere gjøre nu :p

vente til ice block / blind går vekk ASAP Trykke på sleepy sleepy sting på Shaman nuke magen til sunder and beyone pop ALL cds finnish han & vis shamanen kommer ut av CC før magen er død er det en Trap / vanish stun mens hunter tar seg av magen som funker / ja jeg vet at mages har pet / icy vein remove slow og etc men vis dere presser han som dette er det ikke noe dere trenger og tenke på en gang spar CDS mot healing ifra shamanen pressure magen og dere har jo hva? 1000 CC ?

sap / blind / vanish stun lock på healers / shatter shot / Traps / wyern sting etc :p dere må bare prate mere *skrev dette veldig fort mens jeg venter på og vaske (må ligge i vann litt) så kan være jeg har glemt noe og eller skrive mye feil driter jeg i :p bare tenk smart bruk CC riktig og ikke pop cds som det skulle vært candy

Jeg setter veldig pris på det du sa :)

Men det som hender er som regel at vi CCer mage til healer .. etc er død .. da har mage som regel critta meg til døde .. da er det mage mot rogue .. mage har som regel frost shild ting på seg .. som gjør at forsjelligee backstabbs ikek hjelper noe særlig.. Magen teleporterer freezer skyter .. og sånn går det i omgang til rogue er død :p

Skrevet
STUNLOCK :)

på en mage? ja du har peilig skjønner jeg, blink, trinket iceblock hørt om det?

Hørt om poisons, deadly throw, COS, blind.mm ? :)

Eller bare kjør combat og 3 hit magen :p

Fordi mage og lock er det svakeste som finnes med cloth gearet sitt :)

Skrevet

Altså det virker ikke på meg som at dere bruker los i det heletatt. Virker som en gjeng med tullinger som løper midt i arenaen og spammer på knappene og etterpå klager på at klassene dere møter er OP

Skrevet
Altså det virker ikke på meg som at dere bruker los i det heletatt. Virker som en gjeng med tullinger som løper midt i arenaen og spammer på knappene og etterpå klager på at klassene dere møter er OP

Jeg mener selv at vi har ganske gode taktikker :) roguen har tidligere vært ganske høy rank med sin hunter i lvl 70. Vi dreper alt av classer ganske lett utenom denne magen .. Desværre er det ett stort over tall av mage i arena på vår server så vi går mere i - en i +

Skrevet

Hvorfor har du nesten ingen enchants og sockets i gearet ditt? Og du bruker 5 str enchant på bracers? Roguen din bruker noen pre wotlk enchants og en crossbow i pvp gearet sitt... Dere burde i hvert fall få ordentlig enchants/sockets på gearet deres.

Når dere møter mage/healer, kan dere prøve å cc mage'n, sap/blind/scatter/trap/wyvern sting, burde være mer enn nok til å få drept en healer på 800 rating.

Møter dere mage/rogue, så kan du starte litt med magen vis han viser seg, roguen din venter til roguen hans kommer fram, så fort roguen åpner på deg, så åpner roguen din på han andre roguen. CC mage'n og drep roguen.

Du burde bruke et krabbe pet forresten, pga. den har en 4 sec root, talents for intervene og roar of sacrifice.

Les også en del på arenajunkies.com om hunters, og se filmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...