Rubex Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 Hei Vindusviskeren på bakruten min har av en eller annen grunn laget en del småriper som er ganske godt synlig. Er det noe middel jeg kan bruke for å få pusset vekk dette? Evt. redusert størrelsen?
larschroe Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 Et verksted som driver med ruteskift kan kanskje polere glasset hvis ripene ikke er alt for dype. Hva det koster aner jeg ikke.
Tumbleweed Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 Har aldri vært borti at en bil har blitt underkjent i PKK pga riper i bakruta hvis det er det du er redd for. Ellers anbefales bytte av viskere, polering av ruta, evt rain-x. (ikke prioritert rekkefølge)
hansjqrg1 Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Sjekk ut sånn polish du kan kjøpe på bensinstasjonen. Den fjerner noen riper. Fungerte riktignok ikke noe min bil, men der er ripene i frontruten ganske omfattende etter at forrige eier var så inkompenent (les kvinne) at vedkommende tydeligvis har brukt saks eller liknende som is-skrape.
cossiemk1 Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Glasspolish og skikkelig polermaskin, så er du i mål
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå