Gå til innhold

Liten test av Samsung S8300 Ultra Touch


kev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har også kjøpt S8300 fra Pixmania. Etter 2-3 dagers bruk vil jeg si det er en god telefon. Solid bygget, god touchskjerm, bra kamera....ikke mye å klage på her.

 

Litt off topic, men har problemer med å få til GPS'en. Har ikke så god peiling på dette, men får bare min posisjon innenfor et område på 4000m på GoogleMaps. Går jeg inn på GPS posisjon under GPS-innstillinger, får jeg bare "søker etter GPS-satellitter" helt til den ikke finner noe. Har du et råd til meg Kev? :)

Lenke til kommentar
Litt off topic, men har problemer med å få til GPS'en. Har ikke så god peiling på dette, men får bare min posisjon innenfor et område på 4000m på GoogleMaps. Går jeg inn på GPS posisjon under GPS-innstillinger, får jeg bare "søker etter GPS-satellitter" helt til den ikke finner noe. Har du et råd til meg Kev? :)

 

Jeg har ingen problemer med å få kontakt med GPS-satelittene når jeg er utendørs. Kanskje står i en trang bygård der signalene ikke når frem?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Oppleves denne telefonene som treg? Ser noen klager på dette, men mulig de tester tidlige versoner av den, og at det er fikset i denbe endelige som ble utgitt...?

 

Endring: OG er det mulig med passordbeskyttet tastelås e.l. på denne?

Endret av HappySal
Lenke til kommentar

da har jeg hatt den i 1 døgn og er meget fornøyd med den. den er litt treg på noen plasser feks oppstart. tar litt tid før man slår den på til den faktisk er oppe og går, men det er nok sikkert endel ting som skal startes opp akkurat som en pc vil jeg tro

den er litt treg å oppdatere seg feks hvis man som jeg måtte gjøre manuelt, nemlig å redigere hvert eneste jævla nummer i tlf boken for å få det slik jeg ville ha det (nei...tenkte ikke på pc studio før jeg var ferdig :p ). den kunne godt ha hatt en kraftigere cpu ja som nevnt i den første videoen jeg linket til

men jeg synes at den allikevel ikke er bøttetreg så det er ikke noe jeg irriterer meg over. touch-skjermen virker som en drøm. kanonlyd i headsettet som fulgte med. det fulgte og med 1 gig microsd brikke og overgang fra standard samsung kobling til minijack. veldig greit at den fulgte med. fantastisk kamera med gode valgmuligheter og et glimrende videokamera

helt klart terningkast 6 av meg selv om den på noen punkt er pittelitt treg

 

tror ikke det er mulighet for passord beskyttet tastelås nei

 

EDIT: oppdaget nettopp at minuttvarsling mens man snakker faktisk "kutter" linja i det pipesignalet kommer slik at et ord eller to fra den man snakker med forsvinner så den skal jeg ta vekk

Endret av gjeewaytee
Lenke til kommentar

ringte nettopp samsung og det skulle ta saken videre umiddelbart. den funker nemlig på xp, men ikke i vista. skal prøve å installere NPS i windows 7. skjer sikkert det samme der og tipper jeg

 

EDIT: funket som jeg tenkte ikke i W7 heller, men jeg kom mye lengre. helt til W7 skulle finne driveren til mobilen. da skar det seg. den driveren fant vista. samsung support skulle sende meg mail på hva som skjer så jeg oppdaterer evt utfall her

Endret av gjeewaytee
Lenke til kommentar
gjett hva jeg skal hente på posten nå? :D Cdon har den også forresten, der jeg kjøpte min.

gled deg. kongetlf. den er faktisk litt treg når man skal lese en melding som tikket inn. idet man trykker på vis så tar det litt tid for å åpne den.

har du xp eller vista? litt interresant om noen får den til på vista

 

EDIT: en annen genial ting som jeg plutselig kom på er at man kan skifte skrifttype. så jeg har valgt den midterste av de man kan vele slik at det ser ut som fin håndskrift istedet for den tradisjonelle triste data-bokstavene

Endret av gjeewaytee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...