Gå til innhold

leter etter et underholdende pc spill (ikke strategi osv)

Anbefalte innlegg

Skrevet
Du er sikkert ikkje interesert i MMO's etc, men det er free trials oppe for Warhammer og AOC atm.

Og eg får gjenta Mirrors Edge, ganske ganske kult. Diablo 2 og er bra.

går mirrors edge kun ut på å springe og hoppe rundt på bygninger og lignende??? sett endel på youtube videoer, det ser litt ensformig ut eller.....??

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du er sikkert ikkje interesert i MMO's etc, men det er free trials oppe for Warhammer og AOC atm.

går mirrors edge kun ut på å springe og hoppe rundt på bygninger og lignende??? sett endel på youtube videoer, det ser litt ensformig ut eller.....??

Det er basert på parkour, så hvis du ser på parkour som ensformig så er spillet ensformig av design (men det blir litt som å kalle et bilspill ensformig fordi du bare kjører bil).

Skrevet

Det er basert på parkour, så hvis du ser på parkour som ensformig så er spillet ensformig av design (men det blir litt som å kalle et bilspill ensformig fordi du bare kjører bil).

sant det, kanskje jeg skal gi det en sjanse da, er jo litt "nyskapende"

Skrevet

ja, og et spørsmål til.. finnes det noen nye gode spill der man styrer en hovedperson som bruker sverd/pil og bue osv. mao. et spill med tema fra før våpen som gevær ol. fantes...;D

Skrevet
La forresten merke til at du får kjøpt Tomb Raider: Anniversary (Remake av 1'ern) på steam til 5!!! Euro nå i helgen.

prøvde nettopp å bestille det, men fikk opp en eller annen feil og ble henvist til support. skjedde da jeg trykket på "purchase" etter å ha oppgitt kortnummer, CVC kode, navn adresse osv..??

Skrevet
La forresten merke til at du får kjøpt Tomb Raider: Anniversary (Remake av 1'ern) på steam til 5!!! Euro nå i helgen.

prøvde nettopp å bestille det, men fikk opp en eller annen feil og ble henvist til support. skjedde da jeg trykket på "purchase" etter å ha oppgitt kortnummer, CVC kode, navn adresse osv..??

da var spillet bestilt, holder på å laste det ned atm. gleder meg litt;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...