Gå til innhold

Diamond eller iPhone? (Edit: Diamond 2 eller Idou?)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen gode erfaringer med htc, dimond var forøvrig en flopp uten at 2en trenger være det.

Men denne telefonen/opperativsystemet har veldig få sider jeg verdsetter(bra kamera,lys,knapper,mp3 spiller,batteri,a2dp(joda den har men er elendig) å sikkert mer

Men som regel må mann eie/ha eid en slik for å forstå

Endret av cyclo
Fjernet unødvendig quote
Lenke til kommentar

Hmm.. Skjønner enda ikke, jeg :p

Jeg har YoungTalk, og det står tydelig at prisen er 3799,-. Det som står under: "Totalpris 12 mnd: 6199,-", mente vel du.. Men det er ikke det som er viktig, det som er viktig er hva mobilen faktisk koster :p

 

Men noe som er enda viktigere: Mobilen er bestilt, basta bom :)

Endret av Ariston
Lenke til kommentar
Hmm merkelig det strider jo mot alle tester som gir Diamond 1 og 2 stort sett femmere og seksere på terningen. Kanskje personlig mening ikke bør veie for tungt for andre?

Diamond ble en flopp, at div anmeldere valgte å gi denne 5 eller 6 er ikke annet enn flaut.

Jeg anbefaler jada jada og kjøpe denne selv og prøve den ut.

Jeg verdsetter mer personlige meninger enn anmeldere som rister av ekstase over de 3 dagene de har testeksemplarene på kontoret og skriver mens de er i lykkerus

Personlige meninger baseres som regel over LANG tids eget bruk

Endret av cyclo
Fjernet unødvendig quote
Lenke til kommentar
Var det virkelig barnslig? Tull du har ingen ting å komme med (fakta)

Debatten har sklidd ut, å putte noe vetigt inn i skrottn din er ikke mulig med de pillene du går på nå.

Les gjerne andres opplevelser med Diamond 1 så slipper du kaste bort min dyrbare tid og ikke minst lær deg å ikke kverolere på andres erfaringer og viten

 

The end for dette tullet med deg jabba jabba

Lenke til kommentar

Jada-jada, Just-Me og dere andre. Jeg veit ikke hvor mye dere har vært på denne delen av forumet, men stort sett hver gang HTC blir nevnt som en kandidat kommer Andynator med disse innleggene sine om at HTC bare er søppel og dårligere enn alt annet. Dere kan jo f.eks. se hva som dukker opp her.

 

Jeg ville valgt Idou om kamera var viktigst. Ellers så har TD2 bedre skjerm og miniUSB-port som ihvertfall jeg verdsetter. Siden det tydligvis ikke haster, og siden du har nevnt flere ganger at du har lyst på Iphone, så kanskje lurt å vente noen uker for å se hva Apple lanserer?

Lenke til kommentar
Jada-jada, Just-Me og dere andre. Jeg veit ikke hvor mye dere har vært på denne delen av forumet, men stort sett hver gang HTC blir nevnt som en kandidat kommer Andynator med disse innleggene sine om at HTC bare er søppel og dårligere enn alt annet. Dere kan jo f.eks. se hva som dukker opp her.

 

Jeg ville valgt Idou om kamera var viktigst. Ellers så har TD2 bedre skjerm og miniUSB-port som ihvertfall jeg verdsetter. Siden det tydligvis ikke haster, og siden du har nevnt flere ganger at du har lyst på Iphone, så kanskje lurt å vente noen uker for å se hva Apple lanserer?

 

Bra Jonas, bruke så mye tid på meg er en gave fra himmelen

Jeg sa jeg ville valgt Idou i dette tilfellet, det står jeg på til den dagen jeg dauer, resten er av debatten er ødelagt av dere som har meg som skyteskive

Jeg hater ikke htc og jeg kjøper det den dagen de lager en telefon som jeg finner intersant.

Det har de til dags dato ikke klart.....er det så sattans vanskelig å forstå?

Lenke til kommentar
Hadde bare vært int å høre hva som er så negativt men siden du ikke har noe å komme med så får man fortsatt stole på de gode testene...

Du gjør som du vil, lag nå bare ikke et så sattans virvar så mr Jonas gjør av hvert innlegg jeg skriver

Nb, jeg ville fremdeles valgt Idou av disse valgene til trådstarter

SOM har tatt valget sitt, det ble en Htc telefon og jeg er sikker på at han vil dele erfaringene sine med oss etter 1 mnd og 2 for å skrive om han var fornøyd(de resterende jeg har gitt denne oppfordringen tier).........

Lenke til kommentar
Jada-jada, Just-Me og dere andre. Jeg veit ikke hvor mye dere har vært på denne delen av forumet, men stort sett hver gang HTC blir nevnt som en kandidat kommer Andynator med disse innleggene sine om at HTC bare er søppel og dårligere enn alt annet. Dere kan jo f.eks. se hva som dukker opp her.

 

Jeg ville valgt Idou om kamera var viktigst. Ellers så har TD2 bedre skjerm og miniUSB-port som ihvertfall jeg verdsetter. Siden det tydligvis ikke haster, og siden du har nevnt flere ganger at du har lyst på Iphone, så kanskje lurt å vente noen uker for å se hva Apple lanserer?

 

Se der ja synd at enkelte skal komme med vås når man er int i seriøse erfaringer men enkelte har vel for lite å fordrive tiden med. Prøv å bli voksen Andynator du er født i 72 ser jeg så kanskje på tide....

Lenke til kommentar
Jada-jada, Just-Me og dere andre. Jeg veit ikke hvor mye dere har vært på denne delen av forumet, men stort sett hver gang HTC blir nevnt som en kandidat kommer Andynator med disse innleggene sine om at HTC bare er søppel og dårligere enn alt annet. Dere kan jo f.eks. se hva som dukker opp her.

 

Jeg ville valgt Idou om kamera var viktigst. Ellers så har TD2 bedre skjerm og miniUSB-port som ihvertfall jeg verdsetter. Siden det tydligvis ikke haster, og siden du har nevnt flere ganger at du har lyst på Iphone, så kanskje lurt å vente noen uker for å se hva Apple lanserer?

 

Se der ja synd at enkelte skal komme med vås når man er int i seriøse erfaringer men enkelte har vel for lite å fordrive tiden med. Prøv å bli voksen Andynator du er født i 72 ser jeg så kanskje på tide....

Ja det vil vel kanskje si jeg har både vettet og erfaring du aldri kommer til å få basert på dine latterlige skribblerier

Når det gjelder Jonas så er han kun intersert i å ta person, nesten som casultiesene i oslo by

Oppgulp begge deler

Endret av Andynator
Lenke til kommentar
Gidder ikke å komentere lenger da det du skriver i grunn sier alt om deg (god bedring)

 

Ingen kommer til å savne deg lillegutt

 

He he jeg er eldre en deg samt jeg har fått med meg god oppdragelse på veien kontra deg som oppfører deg slik...(god bedring)

 

NB- Du blir heller ikke kvitt meg :!:

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...