Gå til innhold

feilmelding: hearbeats stopped

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hei, igjen... :blush:

Men jeg har et lite problem, for hver gang eg tilkobler meg en server så vil jeg bli kastet ut etter ca. 1 min. Og det er hvist for at heartbeats stopped. Noen som kan forklare, både hva det er og hva jeg skal gjør? :)

Endret av heggstad
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg vet ikke helt hva jeg skal svare jeg.. :p prøvde nemlig det samme i går etter en link på internett; så jeg oppdaterte, restartet maskinen, men hadde dessverre veldig lite med tid som gjorde at jeg fikk bare prøve på en server etterpå, men som funket. Det jeg ikke vet, er om det var da tilfeldigheter, siden jeg ble kicka ut i dag (med samme beskjed i dag).. :(

Noen som vet hva som skjer?

Skrevet

Avinstaller hele skiten med PBSVC (andre linken) og installer Punkbuster på nytt, dermed oppdater. Har ikke noe bedre forslag hvis det fremdeles ikke funker :)

Skrevet (endret)

Takker i alle fall for forslaga, som faktisk ser ut til å virke. For jeg slettet alt, installerte det på nytt og oppdaterte, og siden ser det ut som om det fungerer ganske så bra. Det skal sies at jeg har blitt sparket ut noen ganger for det samme, men det bare en sjelden gang.

igjen; tusen takk! :)

Endret av heggstad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...