Gå til innhold

Hvor lønner det seg å kjøpe wow?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Har akkurat brukt opp tida på trial account, og nå vil jeg kjøpe wow :)

Men har ikke akkurat så mye penger, så lurer på hvor det lønner seg og kjøpe wow med TBC og WOTLK?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Oppgrader accounten din fra trial på wow-europe.com(account management), betal med visa, last ned TBC og WOTLK fra Blizzard, enklest og billigst.

Endret av Cpt
Skrevet
Oppgrader accounten din fra trial på wow-europe.com(account management), betal med visa, last ned TBC og WOTLK fra Blizzard, enklest og billigst.

Okei :)

Men på wow-europe.com koster det 14,99€... er det for alt liksom? så det er alt man trenger å betale for hele wow + TBC + WOTLK? :p

Skrevet
Her ikke helt sikker, post screen av det :p

Her er screen :) Dette er etter at jeg har trykt på upgrade account, og valgt visa som betalingsmåte :)

post-121212-1238517003_thumb.jpg

Skrevet (endret)

14,99€ er nok bare prisen for det originale spillet. Du må nok regne med å bruke rundt 500kr på spillet inkl. expansions. :)

Endret av Athey
Skrevet
14,99€ er nok bare prisen for det originale spillet. Du må nok regne med å bruke rundt 500kr på spillet inkl. expansions. :)

hmm... En venn av meg kjøpte alt på gamezone for mellom 250 og 300... :S

Skrevet

Hmm, nå ble jeg veldig usikker her. Men står jo ''full account'' så man skulle jo tro at det inkluderer accsess til alt fram til WOTLK.

Skrevet
Battle Chest + Wrath of the Lich King.

Hmm, nå ble jeg veldig usikker her. Men står jo ''full account'' så man skulle jo tro at det inkluderer accsess til alt fram til WOTLK.

Full account som i ikke lenger trial.

Er du sikker på at det er bare første wow man betaler for? Og at jeg må kjøpe de andre etterpå?

Skrevet
Sikker? Nei. Men jeg ser ikke helt at Blizzard selger WoW, TBC og WotLK til deg for rundt 135 kr.

Lurte litt på det jeg også, men det står jo ingenting om at det ikke er alt, så på en måte lurer jo blizzard oss til å først betale litt, for så å betale resten av det vi trodde var med på det første eterpå... :p

Skrevet
Oppgraderer min om dagen.

15 euro for vanilla.

15 euro for TBC.

15 euro for Wotlk (usikker på denne da jeg ikke er kommet så langt enda)

Okei, så det man betaler for på wow-europe i første omgang er uten tbc og wotlk?

Skrevet

kjøp det på elkjøp elns, 200-300 kr for vanilla wow og tbc, så kjøper du lich king i tillegg, tror det blir billigere

Skrevet

Nå har jeg kjøpt wow på wow-europe :) det var bare for vanlig wow, ikke tbc og wotlk :/ Men jeg ser at tbc koster det samme som vanlig wow; 14,99€ :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...