Gå til innhold

BK: Spor i snøen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Idéen er god, det er mange fine abstrakte former å finne i naturen. Jeg bare lurer på om dette ble interessant _nok_. Forsøkte du å eksperimentere med utsnitt og vinkling?

 

Mulig jeg er i det hyperkritiske hjørnet i dag, men jeg lurer på om du f.eks. kunne gått enda tettere på. Eller noe annet for å så enda litt mer tvil om dette virkelig var snø formet av vinden.

 

Jeg skravler i vei her, men jeg er altså på leting etter "noe", som kunne løftet bildet ytterligere.

Lenke til kommentar
Godt gjort.

 

Takk :)

 

Idéen er god, det er mange fine abstrakte former å finne i naturen. Jeg bare lurer på om dette ble interessant _nok_. Forsøkte du å eksperimentere med utsnitt og vinkling?

Ja, jeg prøvde en hel del forskjellig. Her er et par andre:

post-183958-1238604587_thumb.jpgpost-183958-1238604598_thumb.jpg

 

kanskje det "noe" kunne vært en kjempepoetisk tittel på bildet?

Å finne flotte titler til bildene mine er jeg forferdelig dårlig til :hmm:

Lenke til kommentar

De er veldig tøffe alle tre, syns jeg.

Passer som en serie :)

Jeg prøvde for øvrig å klone inn mer av det mønsteret (i første bildet) i toppen hvor det mangler. Personlig syns jeg det så bedre ut.

Jeg gjorde det igår kveld, men lagret ikke. Jeg har ikke tid til å gjøre det nå, men får sikkert muligheten igjen i morgen. -Eller du kan prøve selv...

 

Jeg likte bildene dine i alle fall :)

Lenke til kommentar
De er veldig tøffe alle tre, syns jeg.

Passer som en serie :)

Jeg prøvde for øvrig å klone inn mer av det mønsteret (i første bildet) i toppen hvor det mangler. Personlig syns jeg det så bedre ut.

Jeg gjorde det igår kveld, men lagret ikke. Jeg har ikke tid til å gjøre det nå, men får sikkert muligheten igjen i morgen. -Eller du kan prøve selv...

 

Jeg likte bildene dine i alle fall :)

@

 

BOKKI LALLA

Lenke til kommentar

Interessante former i de nye eksemplene også. Mulig du kunne trengt å benytte den høye gardintrappa som alle fjellvandrere normalt har surret utenpå sekken på det siste bildet, slik at man fikk se dybden i disse strukturene.

 

Helt klart et tema verdt å jobbe med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...