Gå til innhold

gammelt spill :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde et spill en gang der man startet som en mann(gangster), så kunne man gå rundt og eventuelt stjele en bil og den beste bilen var en maclaren f1 :D for å tjene penger osv trur jeg det var noe med å finne veien gjennom noen bokser som man kunne flytte på. etterhver så fikk man flere og flere medlemmer i gjengen og man kunne kjøpe nye våpen.

Noen som har noe forslag? man kunne i hvertfall spille 2 player og man kunne gå i gjeng kriger med andre spillere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
GTA;D

hvordan klarer du ut fra det jeg sier å komme med GTA der :( da har du ikke spilt det nok :p altså nei det er ikke det :D

Skrevet

Det høres veldig ut som et av de første GTAspillene, til tross for at du mener det ikke er det. Hørt mer en en gang medlemmer av den litt yngre garde ikke være klar over at GTA startet med eneren og ikke med nr 3.

Skrevet (endret)
Det høres veldig ut som et av de første GTAspillene, til tross for at du mener det ikke er det. Hørt mer en en gang medlemmer av den litt yngre garde ikke være klar over at GTA startet med eneren og ikke med nr 3.

Har spilt alle GTA spillene og det å skaffe seg gjeng medlemmer og jobbe med noe kasse lingende greier er ikke noe som hører til GTA :) kan vel si jeg ikke er av yngre garde når det gjelder slike spill, men har fryktelig dårlig hukommelse.

Et av yndlingsspillene mine før var Constructor eller noe, men kan ikke finne noe sted å laste det ned, noen som har noe forslag?

Og gjerne noe forslag til dette gangster mysteriet som IKKE er GTA :p

Legger til at hvis noen har spilt "Jones" så er det x antall skritt man kan gå om dagen før det blir neste mann sin tur. heroes er også et eksempel på dette

Endret av kulnar
Skrevet

Hei!

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og dermed vil det være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vi kan anbefale å lese om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen. Om du ikke endrer emnetittel kan tråden bli stengt.

Når endringen er gjennomført er det flott om du bruker p_report.gif-knappen ved dette innlegget slik at en moderator raskere får fjernet denne moderatormeldingen.

Reaksjoner og spørsmål rundt moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...