Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hjelp angående innstillinger til Tzr med T6 Asso


Thoby

Anbefalte innlegg

Heihei:)

Jeg skjærte orginalsylinderen min for vell 2 uker siden, og skal bestille Airsal T6 Asso sylinder istedenfor org sylinder.

Jeg har org anlegg, men plomben er tatt, og har org forgasser.

Noen som vet hvilken dyse som jeg bør bruke? Og evt fart med dette oppsettet? :)

 

 

 

 

Til alle moderatorer, den er ikke registrert så den regnes da ikkje som moped og er dermed lovlig å trimme.

Endret av Thoby
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heihei:)

Jeg skjærte orginalsylinderen min for vell 2 uker siden, og skal bestille Airsal T6 Asso sylinder istedenfor org sylinder.

Jeg har org anlegg, men plomben er tatt, og har org forgasser.

Noen som vet hvilken dyse som jeg bør bruke? Og evt fart med dette oppsettet? :)

 

 

 

 

Til alle moderatorer, den er ikke registrert så den regnes da ikkje som moped og er dermed lovlig å trimme.

 

Har selv Airsal T6 Asso sylinder og effektanlegg. og jeg bruker str 98 dyse

Lenke til kommentar
Heihei:)

Jeg skjærte orginalsylinderen min for vell 2 uker siden, og skal bestille Airsal T6 Asso sylinder istedenfor org sylinder.

Jeg har org anlegg, men plomben er tatt, og har org forgasser.

Noen som vet hvilken dyse som jeg bør bruke? Og evt fart med dette oppsettet? :)

 

 

 

 

Til alle moderatorer, den er ikke registrert så den regnes da ikkje som moped og er dermed lovlig å trimme.

 

Har selv Airsal T6 Asso sylinder og effektanlegg. og jeg bruker str 98 dyse

har du tzr da? de har mye større dyse av en merkelig grunnn tror jeg, slev om det er samme motoren. er et eller annet med sylinder eller forgasser som gjør det.

Lenke til kommentar
Kan nok ta av 20kmt så har du ekte fart.

 

Speedoptions du skal bestille fra?

Spør om du kan få med dyser til oppsettet i kommentar til ordren, eller send mail å spørr.

 

Har bestillt fra Speedoptions, fikset det i går kveld:)

Men kan ta og sende mail og høre ;-)

Lenke til kommentar
Kan nok ta av 20kmt så har du ekte fart.

 

Speedoptions du skal bestille fra?

Spør om du kan få med dyser til oppsettet i kommentar til ordren, eller send mail å spørr.

 

Har bestillt fra Speedoptions, fikset det i går kveld:)

Men kan ta og sende mail og høre ;-)

 

Fått svar fra Speedoptions, de sa 10-15 over det den er ublombert;)

Lenke til kommentar

Fått sylinderen og skrudd alt fast, manglet dessverre overgang fra anlegget til sylinderen, men fant nokke "heimaplokk" og prøvde, fikk ikke start på den:( Men skal hente overgang hos en kompis:)

Ehm, så var det innstillinger på forgasseren :ohmy: Eg er helt blank! :thumbdown: Anyone, gi meg tips til innstillinger ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...