Madeo Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 (endret) Får dette hver gang jeg prøver å joine et game, samt at ingen kan joine mine games. Har spilt online flere ganger før, men nå funker det ikke lengre. Har prøvd å RS'e steam, pc, bytte region osv... hjelp! edit: ikke brannmuren som er feil, sjekket det.. edit 2: Nå får jeg bare "failed to join selected game" Endret 29. mars 2009 av madeo
qollies Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Får dette hver gang jeg prøver å joine et game, samt at ingen kan joine mine games. Har spilt online flere ganger før, men nå funker det ikke lengre. Har prøvd å RS'e steam, pc, bytte region osv... hjelp! edit: ikke brannmuren som er feil, sjekket det.. edit 2: Nå får jeg bare "failed to join selected game" Har samme problemet, eneste som funker er quick battle. Er ikke sikker på om det funker at andre joiner min, men funker ihvertfall ikke at jeg og en kompis skal spille på en privat. Er det noe jeg må innstille eller noe sånt? Har windows brannmuren av, Norton 360 på med steam og empire på tillat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå