mobilgirl Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 jeg skal kjøpe meg en ny bærbar, tenkte på en HP maskin. (Men det er bare å anbefale andre merker) Den skal brukes til, chat, laste ned musikk, litt skriving, minimalt med spilling, men kommer til å ha en del vinduer oppe samtidig ved bruk av internet. kan noen anbefale en bra maskin? ønsker pris rundt 5000- 7000 har hatt en acer travel (3 år gammel) og den taklet dårlig å ha oppe flere vinduer samtidig, og bare låser seg..
Thjod Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 viss du skal tjille på facebook og nettby osv.. kan man godt bruke en mac, mac kan ikke brukes til spilling med dt opprativsystemet. da må du ha window. MAC koster 8500,- ca og oppover da så er uansett ikke så aktuelt da. http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=98700 den ser nu ganske grei ut viss du skal bare gaime litt, og tjille på facebook
MusiQ Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 jeg skal kjøpe meg en ny bærbar, tenkte på en HP maskin.(Men det er bare å anbefale andre merker) Den skal brukes til, chat, laste ned musikk, litt skriving, minimalt med spilling, men kommer til å ha en del vinduer oppe samtidig ved bruk av internet. kan noen anbefale en bra maskin? ønsker pris rundt 5000- 7000 har hatt en acer travel (3 år gammel) og den taklet dårlig å ha oppe flere vinduer samtidig, og bare låser seg.. Hp funker, har en DV9812 som kostet 7.000,- for litt siden. Minuset er at På Full ytelse eller balansert, bråker DE noe inne i helvette, og blir FORT overhetet å da skrur den seg av... Ikke fullt så chill. Helt ok.
mobilgirl Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Skrevet 29. mars 2009 noen som vet å lenge batteriene varer før jeg må lade dem, er det ca likt på alle HP eller er det store variasjoner? Ingen opplyser om det, hverken produsenten eller forhandlerene..
jornboss Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 Du finner mye bra om bærbare til den prisen i denne tråden. Dell'en der er bra for deg. Skal du ha bedre skjermkort er det foreslått både bra Asus og HP.
MusiQ Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 noen som vet å lenge batteriene varer før jeg må lade dem, er det ca likt på alle HP eller er det store variasjoner?Ingen opplyser om det, hverken produsenten eller forhandlerene.. Jeg har 17'', den varer ca 1-1,5 time på strømsparing.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå