micio Skrevet 26. april 2003 Skrevet 26. april 2003 Har bestilt ASUS P4 G8X Delux hovedkort. Leste i en omtale at kortet har ethernett kontakt på bakpanelet. Vil det si at jeg ikke behøver nettverkskort for å tilslutte bredbånd? Noen som vet? Hva om man skal ha flere PC'er i nettverk på samme bredbåndtilkobling, trenger jeg evt da nettverkskort, eller er en ethernett-kontakt på hver PC tilstrekkelig? [/b]
Raimop Skrevet 26. april 2003 Skrevet 26. april 2003 Har bestilt ASUS P4 G8X Delux hovedkort. Leste i en omtale at kortet har ethernett kontakt på bakpanelet. Vil det si at jeg ikke behøver nettverkskort for å tilslutte bredbånd? Noen som vet? Hva om man skal ha flere PC'er i nettverk på samme bredbåndtilkobling, trenger jeg evt da nettverkskort, eller er en ethernett-kontakt på hver PC tilstrekkelig?[/b] Det er innebygget nettverkskort i dette hovedkortet, og følgelig trenger du ikke et annet for å tilslutte deg bredbånd. Skal du i tillegg koble deg til et hjemmenettverk bør du ha et til nettverkskort, eller evt. skaffe deg en router.. Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå