joakimahj Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 Hei, jeg var i Butikken - Spaceworld, og kjøpe meg et nytt gamecard til World of Warcraft; Wrath of the Lich King. Men jeg har merket at prisen på Gamecard har gått opp 10 kr. Hvorfor har det gått opp?
Betongmannen Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 Hvordan i alle dager skal vi vite det? Gå tilbake til Spaceworld og spør dem.
digitalglenn Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 det har gått opp av 2 mulige grunner 1. spaceworld vil tjene mer penger 2. valuttakurser er endret det som jeg lurer mer på er hvorfor DU bryr deg nok om 10 kr til og lage en tråd om det på et forum, tenk om alle skulle laget en tråd vær gang favoritt kjeksen sin gikk opp i pris for og ta et eksempel.
Simenrf Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 (endret) er vel finanskrisen det vettu, nå blir det harde tider! Endret 26. mars 2009 av Simenrf
Aachel Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 Prisen på det følger vel valutakursene? Ser det trekkes litt forskjellig beløp hver gang fra kontoen min også. Antar det er billigere å betale med Visa.
Cpt Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 Prisen på det følger vel valutakursene? Ser det trekkes litt forskjellig beløp hver gang fra kontoen min også. Antar det er billigere å betale med Visa. Ja det er billigere å betale online.
joakimahj Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Skrevet 29. mars 2009 Prisen på det følger vel valutakursene? Ser det trekkes litt forskjellig beløp hver gang fra kontoen min også. Antar det er billigere å betale med Visa. Ja det er billigere å betale online. For de som har bankkort ja ...
Cpt Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 Prisen på det følger vel valutakursene? Ser det trekkes litt forskjellig beløp hver gang fra kontoen min også. Antar det er billigere å betale med Visa. Ja det er billigere å betale online. For de som har bankkort ja ... Japp.......
Gjest Harley Quinn Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 De koster fortsatt 249.- på EB Games så vidt jeg vet. Butikken bestemmer jo prisen selv.
tvangsgreie Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Det er billigere å kjøpe 60-dagers kort fra f.eks. play.com, da koster det ca 86 kr/mnd. Med løpende abonnement koster det ca 116 kr for 1 mnd og 107 kr/mnd med 3-månedersabonnement. Noen ganger selger også cdwow.com dem med ekstra rabatt. De hadde dem nylig for £15.19 inkl. frakt, som blir ca 73 kr/mnd. Mye av grunnen til at det blir så mye billigere er at pundet har tapt seg veldig mot euroen, uten at Blizzard har justert prisene.
Lednar Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Har ikke sett noen prisendringer selv på arbeid. Kan hende Spaceworld vil tjene litt mer penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå