Shax# Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Hei. Jeg lurte på om vist jeg installerte Windows 7 Beta om jeg bare kunne ta tilbake til Vista uten å miste noe filer eller sånn, om jeg liksom kan få bruke windows 7 ut av windows vista elns. Takker for svar.
michael691 Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Det går ikke. Da må du ta backup av alt du trenger og formatere/installere vista på nytt. Jeg skal gjøre det samme akkurat nu
theck1 Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Hei. Jeg lurte på om vist jeg installerte Windows 7 Beta om jeg bare kunne ta tilbake til Vista uten å miste noe filer eller sånn, om jeg liksom kan få bruke windows 7 ut av windows vista elns. Takker for svar. Dette går fint hvis du installerer windows 7 på en annen partisjon enn der windows vista er installert. Har du feks en ekstra harddisk kan det lønne seg å installere windows 7 på denne hardisken, dermed kan du velge hvilket operativsystem du vil kjøre i oppstarten W7 eller vista
Shax# Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Skrevet 26. mars 2009 (endret) Men vist jeg f.eks installerer Windows 7 på en CD om det går an å boote fra den eller om jeg kan legge det i Hard disk D? Også, må jeg trykke F2 for å velge hva som skal starte opp da? Endret 26. mars 2009 av mini097
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå