Gå til innhold

HJELP! Min kjære Benq 22" er døende D:


Haugli

Anbefalte innlegg

Den siste uken har jeg lagt merke til at enkelte kanter av ikoner og vinduer på skjermen er "bluret" utover.. Har sånn høvelig klart å leve med dette, men idag kom jeg hjem og så at alt er blitt SÅ mye verre. F.eks et msn vindu lager hvit misfarge over halve skjermen, og alt virker i heelt feil oppløsning siden ALT er uklart, selv om oppløsningen på skjermen er rett..

 

Screenshot av skjermen min ser normalt ut på andre sine skjermer..

 

Tror ikke skjermen eller skjermkortet er ødelagt, men at det heller er driveren..

Har lenge hatt en feilmelding ved oppstart at ATI skjermkortdriver er utgått på dato for å si det sånn. Problemet er at jeg har NVIDIA GeForce 8800GT, og ikke noe ATI tull?

Installerte siste NVIDIA driver for mitt skjermkort for et par dager siden, men merket ingenting akkurat da..

Endret av iPlex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Screenshot av skjermen min ser normalt ut på andre sine skjermer..

Ja det er bilde av det skjermkortet viser og ikke hvordan det ser ut på selve skjermen rent fysisk.

Bytt skjerm med en annen pc? Test skjermen på en annen pc/laptop?

Det ville nok vært det letteste

Lenke til kommentar

EDIT: Mamma (som knapt kan bruke en kalkulator)rådet meg til å vende på skjermen.

 

Jeg vender skjermen oppover; VOI-F*CKING-LÁ!

 

Hvorfor ser hele skjermen "ødelagt" ut når den står rett fremover, men alt ser supert ut når den er vendt oppover? slik at jeg simpelten kun får en litt annen synsvinkel på den..

Endret av iPlex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...